خبرگزاری کار ایران

آقای حکایتی به «بسته پیشنهادی» می‌آید/ حضور خاطره‌انگیز بهرام شاه‌محمدلو در قاب تلویزیون

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۰۴۰

بهرام شاه محمدلو جمعه سوم دی ماه به برنامه «بسته پیشنهادی» شبکه دو می‌آید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی برنامه «بسته پیشنهادی»، بهرام شاه محمدلو مجری و برنامه ساز حوزه کودک و نوجوان که بسیاری او را با عنوان «آقای حکایتی» و قصه گویی‌هایش می‌شناسند جمعه به برنامه «بسته پیشنهادی» شبکه دو می‌آید. 

شاه محمدلو کارگردان، تهیه‌کننده و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است که سال‌ها در عرصه بازیگری تئاتر و همچنین آثار عروسکی چه برای تلویزیون و چه در صحنه تئاتر فعالیت کرده است. 

بسیاری از جوانان دهه ۶۰ و ۷۰ او را با مجموعه نمایشیش «زیر گنبد کبود» به خاطر دارند که هر بار حکایت یا قصه‌ای را با حضور چند بازیگر برای مخاطبانش تعریف می‌کرد. 

شاه محمدلو سال هاست در تلویزیون برنامه‌سازی نکرده است و چند سالی است که در هیچ برنامه‌های تلویزیونی نیز حضور نداشته است و حالا قرار است در برنامه این هفته «بسته پیشنهادی» که با موضوع قصه گوی خوب روی آنتن می‌رود حضور پیدا کند. 

برنامه «بسته پیشنهادی» با اجرای مژده لواسانی و تهیه‌کنندگی الهه بهبودی جمعه شب‌ها ساعت ۲۱ به صورت زنده از شبکه دو پخش می‌شود. 

محمد جباری سردبیری برنامه را بر عهده دارد و هر هفته آیتم‌های مختلفی از جمله «پیگیری هفته»، «پیشنهاد ما» و «پیشنهاد شما» دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز