خبرگزاری کار ایران

«جاده‌ی لس آنجلس» رمان کلاسیک گمشده جهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۴۷۱

منتقدان و مخاطبان دوآتشه ادبیات «جاده‌ی لس آنجلس» را رمان کلاسیک گمشده‌ای می‌دانند که مدت‌ها از زمانه‌ی خود جلوتر بوده و چنان طنز دست اول و تازه‌ای دارد که گویی همین امروز نوشته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «جاده‌ی لس آنجلس» دومین جلد از چهارگانه‌ی باندینی جان فانته است. فانته در این رمان باندینی نوجوانت را به تصویر می‌کشد که با روح سرکشش خود را بالاتر از دیگران می‌بیند و نمی‌تواند در شغل ثابتی باقی بماند، چراکه در آرزوی نویسندگی است. این رمان از این نظر خواننده را به یاد هزارپیشه چارلزکوفسکی می‌اندازد.

منتقدان و مخاطبان دوآتشه ادبیات جاده‌ی لس آنجلس را رمان کلاسیک گمشده‌ای می‌دانند که مدت‌ها از زمانه‌ی خود جلوتر بوده و طنز دست اول و تازه‌ای دارد درست مانند اینکه همین امروز نوشته شده است.

کتاب «جاده‌ی لس آنجلس» اثر جان فانته است که توسط محمدرضا شکاری ترجمه شده. نشر افق این کتاب را در قالب ۲۱۵ صفحه از مجموعه ادبیات امروز است و در قالب مجموعه فانته ۲ توسط نشر افق منتشر و روانه بازار شده است.

در بخشی از کتاب آمده است: خواب یا بیدار فرقی نداشت، من از کنسورسازی متنفر بودم و همیشه بوی یک سبد ماهی خال خالی می‌دادم. این بو هیچ وقت از تنم نمی‌رفت، بوی اسب مرده‌ای کنار جاده. توی خیابان‌ها دنبالم می‌آمد. همراهم وارد ساختمان می‌شد. شب‌ها که می‌رفتم توی تخت، مثل پتویی روی سرتاپایم بود. توی خواب هم همش ماهی می‌دیدم و ماهی، ماهی خال خالی که توی دریاچه‌ی سیاهی می‌لغزید و من هم به باله‌اش بسته شده بودم.

این کتاب با قیمت ۴۵ هزار تومان در اختیار مخاطبان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز