خبرگزاری کار ایران

معرفی هیات بازبین دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی مجازی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۶۸۰

ستاره خرم‌زاده اصفهانی، مهرنوش شریعتی، هدیه حاجی‌طاهری، شاهد مجتهدزاده اردبیلی، حجت سید علیخانی که از نمایشگران و اساتید حوزه تئاتر و تئاتر عروسکی هستند به عنوان هیات انتخاب (بازبین) دومین جشنواره بین‌المللی مجازی تئاتر عروسکی دانشجویان معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، هیات انتخاب دومین جشنواره بین‌المللی مجازی تئاتر عروسکی دانشجویان که در سه بخش بزرگسال، کودک و نوجوان و طراحی و ساخت عروسک با موضوع اساطیر کهن و شخصیت‌های داستانی کلاسیک ایران و جهان، برگزار می‌شود، معرفی شدند.

ستاره خرم‌زاده اصفهانی، مهرنوش شریعتی، هدیه حاجی طاهری، شاهد مجتهد‌زاده اردبیلی، حجت سید علیخانی که از نمایشگران و اساتید حوزه تئاتر و تئاتر عروسکی هستند به عنوان هیات انتخاب (بازبین) دومین جشنواره بین‌المللی مجازی تئاتر عروسکی دانشجویان معرفی شدند.

ستاره خرم‌زاده اصفهانی:

کارشناس نمایش عروسکی و نقاشی، کارشناس ارشد ادبیات نمایشی، مدرس ننایش عروسکی، به مدت ۱۷ سال در دانشگاه تهران، هنر و سوره، نویسنده و داور جشنواره‌های مختلف عروسکی و تئاتری.

مهرنوش شریعتی:

فارغ‌التحصیل تئاتر عروسکی از دانشگاه هنر، بیست سال فعالیت حرفه‌ای در زمینه بازی‌دهندگی و صداپیشگی و کارگردانی نمایش عروسکی، سابقه اجراهای عروسکی در فرانسه، یونان، تونس، ترکیه، صربستان، لهستان، بلغارستان.

هدیه حاجی طاهری: 

کارشناس نمایش عروسکی از دانشگاه سوره، کارگردان، بازی‌دهنده، صداپیشه و طراح لباس  ۱۷ سال فعالیت حرفه‌ای عروسکی.

شاهد مجتهدزاده اردبیلی:

طراح و سازنده عروسک‌های نمایشی، نمایشنامه‌نویس، عروسک‌گردان و صداپیشه و کارگردان تلویزیونی نویسنده ۱۰ جلد کتاب و نمایشنامه از اردبیل.

حجت سید علیخانی:

فارع‌التحصیل کارگردانی از دانشگاه تهران، تهیه‌کننده و کارگردان، عضو هیات انتخاب و داوری جشنواره‌های مختلف تئاتری، عضو شورای نظارت و ارزشیابی.

در این دوره، با صلاحدید و معرفی داوران جشنواره در بخش‌های مختلف، بازی‌دهی، طراحی صحنه و نور، متن و ... نفرات برگزیده خواهد داشت.

اختتامیه جشنواره در ۳۰  آذر ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز