خبرگزاری کار ایران

کنسرت «ارکستر بادی تهران» برگزار می‌شود/ به مناسبت گرامیداشت روز کیش در «میکامال»

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۴۴۳

ارکستر بادی تهران در روز کیش در فضای باز مجموعه تفریحی تجاری «میکامال» به اجرای زنده می‌پردازد.

به گزارش ایلنا، ارکستر بادی تهران پس از اجرای برنامه‌های موفق با عالم قاسم‌اف و کنسرت بزرگ «ده سالگی ارکستر بادی تهران»، در جدیدترین کنسرت خود در گرامیداشت روز کیش، ۱۹ و ۲۰ آبان روی صحنه خواهد رفت. 

رهبری ارکستر در این اجرا را سینا ذکایی برعهده دارد و قرار است در این کنسرت گزیده‌ای از آثار پرطرفدار و انرژیک موسیقی روز جهان روی صحنه اجرا شود. 

انتخاب این گروه قدیمی و این ژانر موسیقیِ متفاوت برای روز کیش توسط مجموعه تجاری تفریحی «میکامال»، به این دلیل است که در جزیره کمتر اتفاق افتاده است و «میکامال» در تلاش است با پرداختن به برگزاری این نوع برنامه‌های متفاوت، فرهنگ شنیداری ارزشمند و جدیدی را برای مخاطبان و گردشگران به ارمغان بیاورد. 

۲۰ آبان چند سالی است که به عنوان روز کیش نامگذاری شده است و گرامیداشت این روز، بیش از همه، «هویت بخشی» به زندگی و سبک زندگی در جزیره‌ای با تمدنی صدهاساله است و به عنوان نقطه ممتاز گردشگری، حرف‌های بسیاری در حوزه فرهنگی و اجتماعی دارد. 

گفتنی است کنسرت انرژیک و بی‌کلام «ارکستر بادی تهران» به تهیه‌کنندگی میکامال در گرامیداشت روز کیش، ۱۹ آبان (ساعت ۲۰ الی ۲۱) و ۲۰ آبان (ساعت ۱۸ الی ۱۹) در فضای باز ورودی A میکامال برگزار خواهد شد و حضور علاقمندان در این برنامه آزاد و رایگان است. 

میکامال با مساحتی بالغ بر ۲۰۰ هزار متر مربع، بزرگترین پروژه تجاری و تفریحی نوار شمالی خلیج فارس است. این مجموعه از سوی انجمن بین المللی مراکز خرید به عنوان یکی از ده مرکز خرید برتر خاورمیانه و شمال آفریقا انتخاب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز