خبرگزاری کار ایران

صدور بیش از ۱۲۰۰ کارت صلاحیت تدریس آموزش هنر از اول امسال

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۹۹۳

از ابتدای سال ۱۴۰۰، بیش از یک هزار و ۲۰۰ کارت صلاحیت تدریس در رشته‌های هنری صادرشده است.

 به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک هزار و ۲۰۰ کارت صلاحیت تدریس برای مربیان آموزشگاه‌های آزاد هنری صادر شده است. 

آزمون‌های مصاحبه کارت صلاحیت تدریس در رشته‌های موسیقی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، هنرهای سنتی و خوشنویسی در سامانه صدور کارت صلاحیت تدریس به صورت آنلاین توسط خانه موسیقی و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر در گرایش‌های مختلف انجام می‌شود و از زمان تاسیس این سامانه تاکنون بیش از سه هزار و ۲۰۰ کارت صلاحیت تدریس صادر شده است. 

متقاضیان دریافت کارت صلاحیت تدریس آموزشگاههای آزاد هنری می‌توانند به پنجره واحد صدور مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی http://sso.farhang.gov.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون‌های مربوطه جهت دریافت کارت صلاحیت اقدام کنند. 

به استناد مصوبه ۴۷۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی، به منظور تضمین کیفیت سطح آموزش و استفاده از توانمندترین مدرسان در آموزشگاه‌های آزاد هنری، مربیان برای تدریس موظف به دریافت کارت صلاحیت تدریس هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز