خبرگزاری کار ایران

جلد دوم «سلام همسایه» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۵۳۲

جلد دوم مجموعه داستان «سلام همسایه» با عنوان «کابوس‌هایی در دل بیداری» به قلم کارلی آنه‌وست و با ترجمه‌ی رامبد خانلری در ۲۱۰ صفحه و دو نسخه‌ی الکترونیکی و کاغذی به همت نشر صاد منتشر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نشر صاد، کتاب «سلام همسایه؛ کابوس‌هایی در دل بیداری» دومین جلد از مجموعه کتاب «سلام همسایه» است. این کتاب و سایر جلدهای این مجموعه جزو پرفروش‌های آمازون هستند.

جلد اول این کتاب «سلام همسایه؛ خرت و پرت‌های گمشده» نام دارد. مجموعه «سلام همسایه» نوشته‌ی کارلی آنه‌وست، براساس بازی مشهور «Hello Neighbor» است.

این رمان نوجوان با فضایی پرهیجان و گاهی ترسناک خواننده را به دنیای اتفاقات عجیب می‌برد.

داستان جلد دوم، درباره‌ی پسر نوجوانی است که نگرانِ گم‌شدن دو تن از دوستانش است و درصدد جمع‌آوری اطلاعاتی درباره‌ی محل اختفای مفقودین است. او به مکان‌های مخلتفی از جمله؛ جنگل، خانه‌ی آقای پترسون و شهربازی می‌رود و شواهد ریز و درشتی را به دست می‌آورد. او و دیگر دوستانش در پی گره‌گشایی معمای مفقودین هستند.

در بخشی از این کتاب آمده است:

با چنان سرعتی می‌دوم که به‌سختی متوجه خراشیده‌شدن کف پایم با برگ‌های سوزنی کاج می‌شوم؛ هرچند که اصلاً مهم نیست. هرچیزی که در حال تعقیبم است، همین‌حالا دستش به من می‌رسد. می‌توانم صدای نفس‌هایش را بشنوم. حتّی صدای جیغ از سرِ خوش‌حالی‌اش را می‌شنوم که در گلویش گیر کرده تا بعد از به‌چنگ‌آوردن من، بکشد.

نسخه‌ی کاغذی کتاب را می‌توانید با قیمت ۵۲ هزار تومان از سایت نشر صاد به نشانی Saadpub. ir تهیه کنید و نسخه‌ی الکترونیکی اثر نیز با قیمت ۲۶ هزار تومان قابل دریافت از طاقچه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز