خبرگزاری کار ایران

حضور جمعی از مسئولان در منزل ایران درودی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۳۹۶

سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دوشنبه شب ۱۰ آبان ماه با حضور در منزل زنده یاد ایران درودی ضمن عرض تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره بانوی نقاش ایران، با خانواده و هیات امنای بنیاد درودی گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، محمود شالویی (سرپرست معاونت امور هنری)، هادی مظفری (مدیرکل هنرهای تجسمی)، نیکنام حسینی پور (مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت) و احسان آقایی (رییس موزه هنرهای معاصر) تهران دوشنبه شب با حضور در منزل ایران درودی یاد این هنرمند را گرامی داشتند.

شالویی اظهار داشت: ایران درودی هنرمند و نقاش و انسان صمیمی و مهربانی بود که همیشه قلبش برای این مرز و بوم می‌تپید و سرزمین مادری خود را بر همه جای دنیا ترجیح می‌داد و از همین روست که یاد او در دل‌ها ماندگار است.

شالویی گفت: سال‌های طولانی بود که از نزدیک ایشان را می‌شناختم و همیشه در دیدارهایی که با او داشتم از علاقه این هنرمند به هنری که ایران اسلامی را در جهان معرفی کند، یاد می‌کرد و برای آموزش نقاشی به جوانان تعصب بسیار داشت.

سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار امیدواری کرد با پیگیری برای راه اندازی موزه ایران درودی و همکاری و تعامل نهادهای مرتبط آرزوی این زنده یاد برای تاسیس موزه‌ای برای آثار این هنرمند و آموزش هنر به جوانان علاقه‌مند به نتیجه برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز