خبرگزاری کار ایران

بررسی بازنمایی سینمای ایران از افغانستان در تلویزیون/ خاطراتی از مواجهه مرتضی پورصمدی و مجید مجیدی با طالبان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۲۲۰

سامره رضایی (بازیگر و مستندساز افغانستانی) مهمان برنامه «نردبان» شبکه مستند است و درباره تجربه‌اش از مستندسازی با موضوع افغانستان صحبت می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی شبکه مستند، شصت و ششمین قسمت از برنامه تلویزیونی «نردبان» جمعه (هفتم آبان) روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

پرونده این قسمت از برنامه نردبان، افغانستانی‌ها و بازنمایی آن در فیلم و عکس مستند است. سامره رضایی بازیگر و مستندساز افغانستانی مهمان ویژه این قسمت از نردبان است که در گفت‌وگو با حامد شکیبانیا درباره فیلم‌هایش با موضوع افغانستان صحبت کرده و مستندهایی که با این موضوع اصلی توسط مستندسازان ایرانی ساخته شده‌اند را نقد و بررسی می‌کند.

در بخش دیگر برنامه مرتضی پورصمدی فیلمبردار برجسته سینمای ایران مهمان برنامه است. او که تجربه کار کردن در افغانستان همراه با مجید مجیدی را دارد خاطراتی از مواجهه با طالبان در افغانستان را بیان می‌کند.

«مستند خلاق» با حضور حانیه یوسفیان، گفت‌وجو: پرسش‌های متداول (با حضور محمد حدادی)، «عکاسی مستند» (آثار اشکان پردل، افغانستان از نگاه عکاسان خارجی و «عکاسان برجسته معاصر») و کارگاه تجربه از دیگر بخش‌های این هفته برنامه نردبان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز