خبرگزاری کار ایران

گل‌برگ‌های نبوی و گل‌برگ‌های فاطمی در راه بازار نشر

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۲۹۹

محمد مطهر از چاپ و انتشار دو کتاب با عنوان‌های گل‌برگ‌های نبوی و گل‌برگ‌های فاطمی خبر داد و گفت: گل‌برگ‌های نبوی درباره زندگی و سیره و شخصیت حضرت رسول اکرم (ص) و گل‌برگ‌های فاطمی درباره زندگی و شخصیت حضرت صدیقه طاهره علی‌ها السلام به همراه همه تفاسیر شعری از استاد و شاعر بزرگ قم مرحوم حاج حسین فولادی است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی انتشارات نقش اندیشه، این نویسنده کتب مذهبی با اعتقاد به این‌که چاپ نفیس و پردوام همواره در نظر عموم به طور ویژه مورد عنایت قرار می‌گیرد، در ادامه در خصوص چینش مطالب در کتاب‌های در دست چاپ خود توضیح داد: چینش در این کتاب‌ها هم نظیر دیگر مجموعه‌های من نظیر گلبرگ‌های حسینی، گلبرگ‌های علوی و گلبرگ‌های رضوی حوی مطالبی از ولادت تا شهادت است مطالبی در خصوص نحوه و زمان ولادت، کودکی، نوجوانی و جوانی، ازدواج، فرزندان و رسالت موفق که به سرانجام رسانیده و در پایان شهادت به همراه حکایت‌ها و داستان‌های مفید است. 

مطهر با بیان این‌که مطالب در این مجموعه‌ها چون گذشته با آدرس و مستند به کتاب‌های مورد تأیید و در قطع وزیری و در ۵۰۰ صفحه به زودی توسط انتشارات نقش اندیشه منتشر می‌شود، در ادامه اظهار امیدواری کرد که این کتاب هم نظیر بقیه مجموعه‌ها با استقبال عموم مواجه شود. 

وی با بیان این‌که اگر این کارها با استقبال هم مواجه نشوند هر کدام برداشتی از کتاب‌ها و مطبوعه قبل است، افزود: و آن شعر این است که فولادی! علم شعر لدنی نبوده است     هر گفته خوانده‌ای است زپیشین جریده‌ای 

این نویسنده کتب مذهبی با اعتقاد به این‌که مجموعه کتاب‌های من به لحاظ تعداد به چهل شماره رسیده و کوشیده‌ام از پدیده کتاب‌سازی (کپی مطالب از دیگر کتاب‌ها) مبری باشد، افزود: هر یک از کتاب‌هاب من برای قشر خاصی تهیه می‌شود و جایگاه خود را یافته و با استقبال آن گروه مواجه شده است. 

مطهر در ادامه گفت: به‌عنوان مثال «گل رزم» خاص بسیجیان، «گل قصد» ویژه حجاج بیت‌الله الحرام، «گل یاد» مجموعه‌ای حاوی چهل حدیث پیرامون نماز، «گل ماه» پیرامون روزه و ماه مبارک رمضان است. 

وی با بیان این‌که مجموعه این کتاب‌ها اصولاً ایده شخصی که البته معتقدم بهتر از آن هم در بازار یافت می‌شود، خاطرنشان کرد: به اعتقاد من موفق‌ترین اثر من مجموعه ۴ جلدی گل‌واژه است که هر کدام ۷ تا ۸ بار تجدید چاپ شده‌اند و مورد استقبال قشر مداحان و شاعران واقع شده است. 

این نویسنده کتب مذهبی با بیان این‌که در تألیف و گردآوری همه کتب از نظرات کارشناسان و صاحبان ایده و اندیشه استفاده می‌کنم، تصریح کرد: چون من خود را خادمی می‌دانم پس همه کتاب‌هایم را به واژه گل مزین کرده‌ام و این روال ادامه خواهد داشت. 

وی با بیان این‌‎که نشریه هفتگی نصیحت وارد سی‌‍امین سال انتشار خود شده است، یادآور شد: شماره ۱۵۰۰ این مجموعه در ۴ مرداد ۱۴۰۰ منتشر شد که خداوند را بابت این موفقیت سپاسگزارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز