خبرگزاری کار ایران

«جستارنویسی» به بخش علمی جشنواره قصه‌گویی کانون اضافه شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۵۹۷

«جستارنویسی» عنوان بخش جدیدی است که به بخش علمی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اضافه شده است.

به گزارش ایلنا، به دنبال برگزاری جلسه‌های کمیته علمی بیست‌وسومین جشنواره قصه‌گویی کانون با حضور صاحب‌نظران، بخش «جستارنویسی» نیز به قلمرو آثار بخش علمی افزوده شد. 

مسئول کمیته علمی جشنواره قصه‌گویی در این خصوص توضیح داد: جستار، دیدگاه، استدلال‌ها و تجربیات خاص نویسنده را نیز درباره موضوعی خاص، به مخاطب ارائه می‌کند. 

مینا ذاکرشهرک خاطرنشان کرد: استدلال‌های جستار بیش از آن‌که مبتنی بر شواهد بیرونی و ارجاع به منابع گوناگون باشد، متکی به تجربه زیسته نویسنده است. 

او در ادامه یادآورشد: روایتِ شخصی از موضوع و دیدگاه خاص نویسنده، برای ارائه راه حل درباره مسئله جستار است. 

مسئول بخش علمی بیست‌وسومین جشنواره قصه‌گویی کانون افزود: جستار معمولا کوتاه و بین ۱۰۰۰ تا ۴۰۰۰ کلمه است، و درباره یک مسئله‌ی مشخص سخن می‌گوید و همچنین دارای بند آغازین، شرح یا متن جستار و نتیجه‌گیری یا بند پایانی است. 

یادآوری می‌شود همکاران کانون پرورش فکری می‌توانند به منظور آشنایی بیشتر با قالب و ساختار «جستارنویسی» در دوره آموزشی که به صورت وبینار روز ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ با هماهنگی اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون برگزار می‌شود، از طریق لینک https://live.kpf.ir/ch/kargah شرکت و آثارشان را تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز