خبرگزاری کار ایران

«دختر خورشید» اثر جدید مهرزاد خواجه امیری+صوت

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۵۸۴

تک‌آهنگ بی‌کلام «دختر خورشید» با آهنگسازی و نوازندگی مهرزاد خواجه امیری پس از اخذ مجوز وزارت ارشاد در درسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تک‌آهنگ «دختر خورشید» اثر جدید مهرزاد خواجه امیری با مجوز وزارت ارشاد منتشر شد. 

نوازندگی پیانو، تنظیم و آهنگسازی این اثر به عهده مهرزاد خواجه امیری بوده و مهرداد عالمی نوازنده ویلنسل است. . 

«دختر خورشید» ترکیبی از سازهای ویلنسل و پیانو است و خواجه‌امیری با ایجاد فراز و فرودهای سعی کرده آن را جذاب‌تر کند. این اثر با اهتمام مؤسسه فرهنگی هنری هنرآفرینان آوای جم منتشر شده است. 

 

 

مهرزاد خواجه امیری (نوازنده و آهنگساز) یکی از فعالان عرصه موسیقی بی‌کلام و پاپ است. او طی فعالیت‌هایش تلاش دارد انواع سبک‌های «نیوایج»، «ورد موزیک» و «آمبیانت» را بیش از قبل رواج دهد. 

آهنگساز و نوازنده مطرح ایرانی است که هم در عرصه موسیقی بی‌کلام به ویژه ژانر نیو ایج و هم موسیقی پاپ فعالیت می‌کند؛ اما با توجه به سلیقه شخصی و تجربه اش، بیشتر تمرکز خود را روی موسیقی بی‌کلام گذاشته است و از ریسک‌پذیری و فعالیت در سبکی که در ایران مهجور مانده و علاقه مندان کمتری دارد ابایی نداشته و سعی کرده است مخاطبان بیشتری را به سمت این موسیقی جذب کرده و انواع سبک‌های نیوایج، ورد موزیک و آمبیانت را در ایران رواج دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز