خبرگزاری کار ایران

برگزاری مجمع عمومی و انتخابات انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر/ هیئت مدیره جدید انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۳۱۲

انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر، صبح روز یکشنبه 17 مرداد 1400 در بیستمین سالگرد تاسیس و مقارن با روز خبرنگار، مجمع عمومی و انتخابات دوره جدیدش را برگزار کرد.

به گزارش ایلنا، انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر، صبح روز یکشنبه 17 مرداد 1400 در بیستمین سالگرد تاسیس و مقارن با روز خبرنگار، مجمع عمومی و انتخابات دوره جدیدش را برگزار کرد.

این انجمن که زین پس، تحت عنوان "انجمن صنفی ـ سراسری منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر" ادامه فعالیت می‌دهد، صبح روز یکشنبه 17 مرداد 1400 با حضور نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بازرس خانه تئاتر و حضور اکثریت اعضای انجمن، اساسنامه جدید را به اتفاق آراء تائید و روزنامه کار و کارگر را به منظور انتشار آگهی‌های صنفی انتخاب کردند.

در ادامه، انتخابات نخستین هیأت مدیره انجمن صنفی ـ سراسری منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر، برگزار و بر اساس آرای اعضا، از میان نامزدها، به ترتیب: محمدرسول صادقی با 45 رأی، ساسان پیروز با 43 رأی، سیدمحسن حسن‌زاده با 33 رأی، جواد اعرابی و عباس غفاری با 21 رأی به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره، حمیدرضا قنبری با 17 رأی و آزاده سهرابی با 16 رأی اعضای علی‌البدل هیأت مدیره، افشین خورشید باختری با 22 رأی بازرس اصلی و محمدرضا حسین‌زاده با 10 رأی بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

این مجمع عمومی که با رعایت پروتکل‌ و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی برگزار شد، با ثبت صورت جلسه‌های رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با تائید نهایی نماینده وزارت مذکور و همچنین بازرس خانه تئاتر پایان یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز