خبرگزاری کار ایران

محبت مجازی، احترام نمایشی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۳۴۵

به گزارش ایلنا، امروزه زندگی افراد تحت تأثیر ابزارهای ارتباطاتی و شبکه‌های اجتماعی قرارگرفته و فضای مجازی نقش مهمی در زندگی ما ایفا می‌کند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی شکل تازه‌ای از احترام به والدین، روابط خانوادگی، کودکی کردن، سفر رفتن و محبت ورزیدن را به نمایش می‌گذارند. بعضی افراد آن‌قدر سرگرم فضای مجازی و فالوورهایشان هستند که زندگی واقعی، فرزندان، همسر و گاه اعضای خانواده‌شان را فراموش کرده‌اند. این افراد به‌جای محبت‌های واقعی و وقت گذاشتن برای خانواده، این توجه را معطوف به فضای مجازی کرده و از این طریق ابراز محبت می‌کنند.

سالروز تولد پدر و مادر خود را در شبکه‌های اجتماعی با متن‌ها، تصاویر و ویدئوهای عجیب جشن می‌گیرند اما دریغ از یک احوالپرسی ساده! این‌گونه توجه کردن و احترام گذاشتن خصوصاً به بزرگ‌ترها احترام گذاشتن نمایشی است. احترام و توجهی که به غیر از لایک و جذب مخاطب مجازی نه برای فرد و نه برای شخص مربوطه هیچ فایده‌ای نخواهد داشت. پس احترام به والدین را نمایشی نکنیم و با محبت واقعی به اعضای خانواده نشان دهیم که همیشه در اولویت زندگی‌مان هستند.   

#سواد رسانه ای

#فضای_مجازی

#شبکه های اجتماعی

#احترام_نمایشی

حجم ویدیو: ۱۰.۶۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۷ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز