خبرگزاری کار ایران

بیژن افشار به خاک سپرده شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۹۱۶

بیژن افشار بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در کنار حسین محب اهری و موسی فریدونی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

به گزارش ایلنا، پیکر هنرمند فقید تئاتر، سینما و تلویزیون، بیژن افشار صبح امروز، سه شنبه 21 اردیبهشت ماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) تشیع و به خاک سپرده شد. 

به دلیل شرایط کرونا، تنها خانواده این بازیگر و  اعضای انجمن بازیگران خانه تئاتر در این مراسم حضور داشتند. 

بهزاد فراهانی، به عنوان رییس هیات مدیره انجمن بازیگران در سوگ این بازیگر سخنانی را مطرح کرد و از  رفتار انسانی، اخلاقی و حرفه‌ای در طول دوران زندگی خود به عنوان حسن اخلاق این بازیگر یاد کرد. 

فراهانی گفت: افشار به عنوان یکی از اعضای متعهد خانه تئاتر، در امور صنفی بسیار مسئولیت‌پذیر بود. 

هوشمند هنرکار، بابک والی، پرستو کرمی، گیتی شاکری به عنوان نمایندگانی از انجمن بازیگران، شهرام گیل آبادی، مدیرعامل خانه تئاتر و  مهدی قلعه، بازرس خانه تئاتر در این مراسم، خانواده این هنرمند  را همراهی کردند. 

این بازیگر در کنار سیدموسی فریدونی و حسین محب اهری به خاک سپرده شد. 

بیژن افشار دو هفته پیش  برای دومین بار به کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری شد. 

این بازیگر متولد سال ۱۳۳۳ که در فیلم‌های سینمایی «مربای شیرین»، «قلب‌های ناآرام»، «در وجه حامل»، «خبر خاصی نیست»، «خیابان دیوار»، «پیچ جاده نمناک»، «تابو»، «تمشک» و مجموعه‌های تلویزیونی «مختارنامه»، «شهریار»، «خواب بلند»، «پرواز در ارتفاع صفر»، «یلدا»  ایفای نقش داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز