خبرگزاری کار ایران

محمدرضا فروتن در «جزیره» سیروس مقدم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۵۹۶

تصویربرداری سریال «جزیره» به کارگردانی سیروس مقدم در جزیره کیش آغاز شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا فروتن به عنوان نخستین بازیگر سریال «جزیره» به کارگردانی سیروس مقدم معرفی شد. این روزها جزیره کیش از وضعیت قرمز کرونایی خارج شده است و گروه مشغول ضبط تصاویر مربوط به سریال هستند. 

محمدرضا فروتن بازیگر سینما و تلویزیون که پیش از این تجربه بازی در سریال‌های نمایش خانگی را داشت، در جدیدترین حضورش به عنوان بازیگر سریال «جزیره» به کارگردانی سیروس مقدم مقابل دوربین این سریال رفته است. 

فروتن پیش از این بازی در سریال «مانکن» را تجربه کرده بود و این روزها در جزیره کیش مقابل دوربین دومین سریال نمایش خانگی سیروس مقدم رفته است. 

سیروس مقدم که پیش از این سریال‌های پر مخاطبی را برای تلویزیون در ژانرهای درام، کمدی و اجتماعی ساخته است، این بار با فیلمنامه‌ای به قلم علی طالب آبادی به سراغ قصه‌ای درام و اجتماعی رفته است. 

سریال «جزیره» به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش خواهد شد. دیگر بازیگران این سریال به زودی معرفی می‌شوند. 

برخی از عوامل این سریال عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، تدوین: سپیده عبدالوهاب، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه: پیام سوری، طراح لباس: آرزو غفوری، صدابردار: بهمن اردلان، مدیر برنامه‌ریزی: سید علی هاشمی، دستیار اول کارگردان: ایمان غیرتمند، جلوه‌های ویژه کامپیوتر: امین انتشاری، عکاس: امیرحسین شجاعی، مدیران تدارکات: حسین فیض آبادی و نادر اژدری، مدیر تولید: مسعود دلیری.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز