خبرگزاری کار ایران

کتاب «کارا» ویژه آثار برگزیده اولین جشنواره ملی کاریکاتور کار منتشر شد+لینک دانلود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۸۹۴

کتاب «کارا» ویژه آثار برگزیده اولین جشنواره ملی کاریکاتور کار از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کتاب «کارا» در ۷ بخش با مقدمه‌ای از محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با عنوان: «کاریکاتور، زبانی گویا برای به تصویر کشیدن مفاهیم اجتماعی»، به چاپ رسیده است. 

همچنین در این اثر، حامد شمس، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مقدمه‌ای با عنوان: «گفتمان‌سازی اجتماعی با زبان کاریکاتوری» به اهمیت «کاریکاتور» و قابلیت‌های منحصر به فرد آن در بازنمایی و ترسیم واقعیات جامعه و جلب توجه همگانی به مسایل اجتماعی پرداخته است. 

در بخش دیگری از این مجموعه ارزشمند، هادی حیدری، دبیر جشنواره نیز در مقدمه‌ای با عنوان: گام مهم در خود انتقادی، به دیگر بخش‌های این رویداد ملی نگاهی داشته است. 

معرفی دبیر و داوران مسابقه ملی کاریکاتور کارا متشکل از احمد عربانی٬ جواد علیزاده و علی درخشی، آثار برگزیده، آثار راه یافته به مسابقه ملی از دیگر بخش‌های این کتاب است. 

فراخوان، گزارش تصاویری از فرآیند داوری آثار و اسامی راه یافتگان از دیگر بخش‌های این مجموعه است.

برای مشاهده و دریافت فایل کتاب «کارا» اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز