خبرگزاری کار ایران

نوفل‌لوشاتو با اولین نمایش تولیدی‌اش به‌طور رسمی افتتاح می‌شود/ رونمایی از پوستر شب بیست و یکم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۲۳۸

عمارت نمایشی نوفل‌لوشاتو با «شب بیست و یکم» به کارگردانی مهدی رضایی که نخستین پروژه تئاتری تولید شده از سوی این مجموعه نمایشی است، به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایش «شب بیست و یکم» به کارگردانی مهدی رضایی و بر اساس متنی از محمود استادمحمد نخستین اثر تولید شده عمارت نوفل‌لوشاتو است که این مجموعه نمایشی را از دهه نخست فروردین ماه سال آتی، به‌طور رسمی افتتاح می‌کند.

طراح و کارگردان این اثر نمایشی مهدی رضایی و مهدی خالدی هستند و بازیگران آن (به ترتیب حروف الفبا) عبارتند از: احسان احمدی، ایمان حاج‌عظیمیان، مهدی رضایی، کامران طاهری، مجید عراقی، میلاد کرباسی و برسام نوری‌اسکوئی.

طراحی پوستر نمایش را نیز صادق حسینی به عهده دارد.

در خلاصه داستان آن آمده است: «بیست و یک روز طول می‌کشه تا خون، بشه خون مادرزاد.»

«شب بیست و یکم» از ۸ تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند به مناسبت افتتاح رسمی این مجموعه نمایشی، بلیت سه روز نخست را با پنجاه درصد تخفیف از سایت تیوال تهیه کنند.

ساختمان جدید عمارت نوفل‌لوشاتو در خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو، نبش تقاطع رازی، پلاک ۱۸ واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز