خبرگزاری کار ایران

آخرین ماه سال چه سریال‌هایی از تلویزیون پخش می‌شود؟/ از آزادسازی سوسنگر تا روایتی از زندگی یک خانواده کره‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۳۰۴

مجموعه‌های نمایشی «جلال» و «دادستان» دو سریال جدیدی هستند که در نیمه دوم زمستان از شبکه‌های یک و سه سیما پخش می‌شود.

به گزارش ایلنا، در نیمه دوم زمستان دو سریال جدید «جلال» و «دادستان» از شبکه‌های یک و سه پخش می‌شود. 

شبکه یک فصل دوم «جلال» را نمایش می‌دهد، شبکه دو، سریال کره‌ای «خانواده جدید» را به روی آنتن می‌برد و سریال «دادستان» هم از قاب شبکه سه تلویزیون پخش می‌شود. 

«جلال» در شبکه یک

با پایان یافتن سریال «روزهای ابدی» شبکه یک از ۲۸ بهمن ماه فصل دوم «جلال» را به کارگردانی حسن نجفی پخش می‌کند. 

در خلاصه داستان سریال «جلال ۲» آمده است: جلال در واقعه ۲۲ بهمن از ناحیه پا تیر خورده و مجروح می‌شود. او به همراه خانواده خود به تهران می‌گریزد. ارتشبد شفقت دستور تجسس و دستگیری متهمین را صادر می‌کند. جلال در تهران متوجه موضوع شده و در خانه‌های امن از دست ساواک می‌گریزد و…. 

عمار تفتی، حمیرا ریاضی، هادی افتخارزاده، همایون ارشادی، رضا آب پاک، ثنا پورسعیدی، جواد قامتی، صدرا راعی، مهدی فقیه، راید تمیمی، شهرام عبدلی، علیرضا مهران، شیوا خسرومهر، مهران آتشزای، افشین سنگ چاپ و سعیده عرب از بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند. 

مجموعه تلویزیونی «جلال ۲» به تهیه‌کنندگی علیرضا جلالی کاری از مرکز صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و به سفارش معاونت امور استان‌ها با مشارکت گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است. 

این مجموعه در۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای هر شب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک می‌رود. 

«خانواده جدید» سریال شبکه دو

سریال «خانواده جدید» از شنبه ۲۵ بهمن به روی آنتن شبکه دو رفته است. 

سریال «خانواده جدید» داستان یون هی و‌تری زن و شوهر جوانی است که زندگی شاد و آرامی دارند. یون هی تهیه‌کننده تلویزیون و‌تری پزشک است. تری پسر بچه‌ای بی‌سرپرست بوده که توسط خانواده‌ای به فرزندی قبول شده و پس از پایان تحصیل در خارج از کشور به کره برگشته تا خانواده‌اش را پیدا کند. این زوج به خانه‌ای جدید نقل مکان می‌کنند و این جابه‌جایی و مشکلات فراوانی که با خانواده صاحب خانه خود دارند، زندگی آرام آن‌ها را تحت تأثیر قرار داده و متحول می‌کند…

سریال «خانواده جدید» با بازی بازیگرانی چون کیم نام جو، یو جون سانگ و یون یو جونگ و به نویسندگی پارک جی ایون و کارگردانی «کیم هیونگ سوک» محصول ۲۰۱۲ کره جنوبی است. 

«خانواده جدید» از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو پخش می‌شود و بازپخش آن ساعات ۱:۳۰ بامداد، ۹:۴۵ صبح و ۱۶:۲۰ خواهد بود. 

«دادستان» این شب‌ها روی آنتن شبکه سه

پخش سریال «دادِستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی از چهارشنبه ۲۲ بهمن‌ماه از شبکه سه سیما شروع شده است. عدالت خواهی، نفوذ و مبارزه با مفاسد اقتصادی محور اصلی موضوعات این سریال تلویزیونی است. در قصه‌های فرعی این سریال به موضوعات مهم تاریخ معاصر مثل حمله داعش به مجلس هم پرداخته می‌شود. 

سریال «دادِستان» برای پخش در ۱۷ قسمت از شبکه سه سیما به سفارش مرکز سیما فیلم تولید شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز