خبرگزاری کار ایران

داستان‌های هما در انیمیشن «گلستان سرزمین من»

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۳۵۷

پویانمایی «گلستان سرزمین من» با موضوع انتقال مفاهیم انسانی از شبکه نهال پخش می‌شود.

به گزارش ایلنا، پویانمایی «گلستان سرزمین من» با موضوع انتقال مفاهیم انسانی نظیر خوشبختی و هم نوع دوستی هر روز ساعت ۱۹ از شبکه نهال پخش می‌شود. 

انیمیشن «گلستان سرزمین من» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علیرضا کاویان راد در ۲۶ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای با تکنیک دو بعدی برای گروه سنی کودک و نوجوان در مرکز پویانمایی صبا تولید شده است. 

مجموعه انیمیشنی «گلستان سرزمین من» روایتگر داستان‌هایی از زبان حیوانات مختلف بومی منطقه گلستان ایران که حول شخصیت پرنده‌ای به نام «هما» به وقوع می‌پیوندد. 

در این انیمیشن تصاویری مفرح از زنجیره زیبا و با شکوه حیات وحش منطقه گلستان به نمایش درمی‌آید و همچنین شخصیت محوری این مجموعه پرنده‌ای به نام هماست که تعداد محدودی از این پرنده در منطقه گلستان باقی مانده، حیوانات منطقه با آمدن او هریک با به نمایش گذاشتن توانایی‌های خاص خود سعی در ثبت مقام برتر در میان دیگران دارند. 

درخصوص ویژگی این انیمیشن می‌توان گفت که تاکنون درباره حیات وحش ایران کاری نشده و با توجه به اینکه برخی حیوانات رو به انقراض بوده و از طرفی این حیوانات به دلیل منحصر به فرد بودن برای کودکان جذاب هستند. این داستان جذابیت آن را دارد که مفاهیم اجتماعی و اخلاقی را به کودکان بیاموزد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز