خبرگزاری کار ایران

تورج اصلانی با «بی سرزمین» به جشنواره فیلم فجر می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۶۵۶

فیلم سینمایی «بی سرزمین» به کارگردانی تورج اصلانی و با بازی ترکیبی از بازیگران ترکی، سوری، عراقی و اقلیم کردستان که اخیراً آماده نمایش شده است؛ متقاضی حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شد.

به گزارش ایلنا، فیلم سینمایی «بی سرزمین» (بی نیشتمان) Landless به تهیه‌کنندگی و کارگردانی تورج اصلانی و محصول مشترک کشورهای ایران، عراق و سوریه؛ بعد از اتمام فیلمبرداری در شهرهای سلیمانیه و حلبچه در اقلیم کردستان عراق، آخرین مراحل فنی را در استودیوهای تهران پشت سر گذاشت و اخیراً آماده نمایش شده است و تورج اصلانی تهیه‌کننده و کارگردان این اثر سینمایی فرم حضور در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر را پر کرد. 

در فیلم سینمایی «بی سرزمین» سومین ساخته بلند تورج اصلانی؛ ترکیبی از بازیگران سرشناس کشورهای ترکیه، سوریه، عراق و اقلیم کردستان در آن به چهار زبان کُردی، ترکی، عربی و فارسی به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

«بی سرزمین» سومین فیلم بلند سینمایی تورج اصلانی کارگردان نوگرای سینمای ایران، بعد از «حمال طلا» Gold Runner و «جینگو» (روایت معلق) GINKGO به‌شمار می‌رود. 

تورج اصلانی با فیلم سینمایی «حمال طلا» در بخش رقابتی اصلی «جریان‌های نو» New Currents در بیست و سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «بوسان» Busan در کره جنوبی حضور داشت و کاندید جایزه بهترین کارگردانی فیلم اول و دوم این رویداد معتبر سینمایی بود و برای کارگردانی این اثر سینمایی جایزه «استعداد تازه» New Talent بخش رقابتی «سینمای جهان» World Cinema در هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «دهوک» Duhok در اقلیم کردستان عراق و همچنین جایزه بهترین فیلمنامه بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی فیلم «چاتراپاتی شیواجی» Chhatrapati Shivaji در کشور هندوستان را از آن خود کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز