خبرگزاری کار ایران

شماره جدید فصلنامه «اسلام و مطالعات اجتماعی» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۶۴۴

​سی‌امین شماره فصلنامه علمی – پژوهشی «اسلام و مطالعات اجتماعی» به همت اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شد.

به گزارش ایلنا، سی‌امین شماره فصلنامه علمی – پژوهشی «اسلام و مطالعات اجتماعی» مربوط به پاییز ۱۳۹۹ منتشر و مقالات این شماره بر روی سامانه این نشریه به آدرسhttp: jiss. isca. ac. ir نمایه گردید. 

«بازتاب فطرت در نظریه فرهنگی آیت‌الله جوادی‌آملی» نوشته سیدعباس حسینی و حمید پارسانیا و کریم خان‌محمدی، «بررسی اقتدار در آموزش‌های اخلاقی نهج‌البلاغه» اثر محمود شیخ‌الاسلامی و حمیده مخلصی و سیدحسن بطحایی و یدالله دادجو و «شخصیت‌شناسیِ مخاطب در فرایند ارتباطی رسول اکرم (ص)» به قلم مرتضی دادور آلانق و محمدحسین دانش‌کیا از جمله مقالات این شماره است. 

همچنین، «حضور و ظهور زن در جامعه از نگاه آیات و روایات» نوشته سیدمحسن میرباقری و مریم کلانتری، «مفهوم فرهنگی اجتماعی کودکی از دیدگاه قرآن» اثر عماد افروغ و کریم خان‌محمدی و محسن ربانی، «نقش شبکه اجتماعی اینستاگرام در بازتولید فرهنگ دینی در میان جوانان ایرانی» به قلم یاور علیپور ملاباشی، علی جعفری و شهنار هاشمی و «پیش‌بینی کارآمدی خانواده از طریق ابعاد سبک زندگی اسلامی در فرهنگیان شهر قاین» نوشته احمد موحد و زهره عباسی و احمد اکبرزاده از دیگر مطالبی می‌باشد که در این شماره منتشر شده است. 

فصلنامه «اسلام و مطالعات اجتماعی» در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، بانک اطلاعات نشریات کشور (Magiran)، پایگاه استنادی سیویلیکا (Civilica)، مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)، پرتال جامع علوم انسانی، سامانه نشریه: jiss. isca. ac. ir و پرتال نشریات دفتر تبلیغات اسلامی (http://journals.dte.ir) نمایه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز