خبرگزاری کار ایران

کارگردان سینما در گفت‌وگو با ایلنا:

بیمارستان‌ها گنجایش حجم ورودی بیماران مبتلا به کرونا را ندارد/ باید رفت و آمدها و مهمانی‌های غیرضروری را کم کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۵۴۷

محمدرضا لطفی با تاکید بر رعایت پروتکل‌ها و رفت و آمدها در دوران کرونا بر لزوم ساخت برنامه‌های جذاب توسط تلویزیون و سامانه‌های پخش فیلم تاکید کرد.

محمدرضا لطفی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه در شرایط شیوع ویروس کرونا بهترین اقدام کم کردن رفت و آمدهای غیر ضروری است، گفت: در این شرایط واقعا باید یاد بگیریم سبک زندگی‌مان را تغییر دهیم. کرونا ثابت کرد بسیاری از رفتارهای ما در مواجهه با بیماری اشتباه بود و امروز شاهد هستیم کشور در شرایط بحرانی به سر می‌برد. کادر درمان خسته‌تر از گذشته و ظرفیت بیمارستان‌ها گنجایش حجم ورودی بیماران مبتلا به کرونا را ندارد. 

وی در ادامه گفت: در چنین شرایطی تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا برای تعطیلی برخی از کسب وکارها و مشاغل و مقرارت رفت و آمد در سطح شهر توانست کمی از بحران شیوع بیماری را کم کند اما تا نقطه مطلوب فاصله بسیاری وجود دارد. به نظر می‌رسد در این شرایط باید شرایطی را از لحاظ ایجاد فضای سرگرمی و مفرح در خانه‌ها ایجاد کرد که تحمل دوران قرنطینه آسانتر شود. به خصوص که به شب یلدا هم نزدیک می‌شویم و باید بیش از گذشته مراعات رفت و آمدها و مهمانی‌ها را بکنیم. 

کارگردان فیلم تعارض با اشاره به ساخت برنامه‌های جذاب برای مخاطبان گفت: تلویزیون سهم مهمی در شکل‌گیری فضای شاد در این دوران برعهده دارد. تهیه برنامه‌های جذاب در تلویزیون، ارائه بسته‌های تشویقی و رایگان اینترنت توسط دولت، رفع توقیف بخش زیادی از فیلم‌هایی که بی‌دلیل سالهاست در توقیف هستن و نمایش آن‌ها در پلتفرم‌های آنلاین و همچنین ساخت برنامه‌های جذاب تاک شو به دلیل اینکه سرعت تهیه این برنامه‌ها بالا هست و پخش آن‌ها در تلویزیون و پلتفرم‌های آنلاین از جمله برنامه‌ها و اقداماتی است که مسئولان می‌توانند در حوزه فیلم و برنامه‌های سرگرمی اجرا کنند تا شرایط قرنطینه برای مخاطب قابل تحمل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز