خبرگزاری کار ایران

معرفی هیات انتخاب آثار بخش خیابانی جشنواره سردار آسمانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۲۵۳

هیات انتخاب آثار بخش خیابانی جشنواره سردار آسمانی معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، محسن سلیمانی فارسانی، فاطمه رادمنش و بابک دقیقی به عنوان هیات انتخاب آثار بخش خیابانی جشنواره سردار آسمانی انتخاب شدند. 

محسن سلیمانی فارسانی کارشناس هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای نمایشی نویسنده، کارگردان و بازیگر است. وی پیش از این مدیر سه دوره دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر، مدیر چهار دوره دبیرخانه تئاتر دفاع مقدس و مقاومت، سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و رئیس انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان تهران بوده است. 

فاطمه رادمنش کارشناس ارشد بازیگری از دانشگاه تربیت مدرس است و طی سال‌ها به عنوان نویسنده، کارگردان و بازیگر فعالیت کرده و کارگردانی نمایش‌هایی چون «دوشیزگان باغ لیمو»، «لولی»، «نوازش جوجه تیغی»، «دریابان»، «خانه من» را بر عهده داشته است. 

بابک دقیقی که از نویسندگان و کارگردانان فعال استان کرمان است، کارگردانی بیش از ۱۸ اثر نمایشی از جمله «بهار دیده» نوشته مهدی پوررضائیان، «کارنامه بندار بیدخش»، «گاهی بخنددرآکولا»، «پرندگان بی‌پر»، «ُلعبت بازی در نیم ترنج پته کرمان»، «واگویه‌های شمر»، «خاطرات عامیانه»، «رقص مادیان ها» را بر عهده داشته است. 

دومین جشنواره سردار آسمانی با حمایت بنیاد فرهنگی روایت فتح، انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و به دبیری امیرحسین شفیعی در قالب سه بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی، بخش صحنه‌ای و خیابانی از ۱۰ تا ۱۵ دی ماه در کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز