خبرگزاری کار ایران

«خشت بهشت» در شبکه سحر

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۰۱۱

با اتمام مراحل دوبله و صداگذاری مجموعه مستند «خشت بهشت» به زبان آذری، این برنامه از کانال آذری شبکه سحر پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طراح، نویسنده و کارگردان مستند «خشت بهشت» رامین حیدری فاروقی است و دوبله و صداگذاری این مستند در کانال آذری شبکه سحر با مدیریت توحید یعقوب زاده انجام شده است. 

یعقوب زاده بیان کرد: تمامی مراحل تدوین، افکت و صداگذاری این مستند در کانال آذری انجام شده است. «خشت بهشت» به موضوع رابطه متقابل انسان و فضای پیرامونش و همچنین نیاز بشر به خلق زیبایی می‌پردازد. 

یعقوب زاده افزود: ترجمه و صداپیشگی این مستند توسط «یونس نوعی» انجام شده است و «نوعی» به عنوان راوی مستند در بخش‌های مختلف آن به زبان آذری برای مخاطبان و بینندگان کانال آذری سخن می‌گوید. 

در مجموعه مستند «خشت بهشت» مفاهیمی همچون شعر، موسیقی، معماری، داستان سرایی را شاهدیم که این همه برگرفته از اندیشه‌های ایرانی و اسلامی است و نیز موضوعات جامعه شناسی، توسعه شهری و تنوع زیستی و فرهنگی در این مستند گنجانده شده است. 

مجموعه مستند «خشت بهشت» در ۱۵ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای هر روز از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است. 

این مستند با تهیه‌کنندگی رامین حیدری فاروقی، کاری از گروه فرهنگ، تاریخ و هنر شبکه یک سیما است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز