خبرگزاری کار ایران

اعلام جزئیات برپایی جشنواره ملی پژوهش و فناوری

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۱۱۰

دبیر علمی یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی از برپایی نشست‌های علمی و تخصصی با موضوعات مختلف خبر داد و تاکید کرد مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۳۰ آذر خواهد بود و تمدید نخواهد شد.

به گزارش ایلنا، نرگس نشاط دبیر علمی یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی با اعلام این خبر درباره چگونگی برپایی این جشنواره گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا یازدهمین دوره از جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی به شکل غیرحضوری برگزار خواهد شد.

عضو هیات علمی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران ادامه داد: همچنین قرار است به منظور بهره‌مندی بیشتر از جشنواره امسال چهار نشست علمی و تخصصی به صورت مجازی برگزار شود. در همین ارتباط جلسه‌ای با اعضای  شورای سیاستگذاری و همچنین  اعضای کمیته علمی جشنواره در مورد پیام جشنواره، چگونگی برگزاری نشست‌ها یا نحوه همکاری با اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها برگزار شد و مقرر شد از هفته پایانی آذرماه همزمان با آغاز هفته پژوهش نشست‌ها برگزار شود.

نشاط اظهار داشت: یازدهمین جشنواره پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی با پیام «آینده روشن با پژوهش اثر بخش»  درتاریخ 24 دیماه برگزار می‌شود و اسامی برگزیدگان اعلام و از آنها تقدیر خواهد شد. مطابق فراخوان اعلام شده متقاضیان حضور در جشنواره پژوهشی می‌توانند تا 30 آذر ماه آثار خود را ارسال کنند.

دبیرعلمی یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی تاکید کرد: مهلت ارسال آثار تمدید نخواهد شد و پژوهشگران متقاضی برای حضور در این دوره از جشنواره پژوهشی می‌توانند آثار خود را به آدرس: http://www.nlai.ir/research-festival ارسال کنند و از طریق «فرم‌های ثبت اثر» آثار خود را بارگذاری کنند.

وی یادآور شد: این دوره از جشنواره پژوهش همانند سال گذشته در حوزه‌های موضوعی، علم اطلاعات و دانش‌شناسی، علوم آرشیوی و سندپژوهی، ایرانشناسی و اسلام‌شناسی، نسخه‌پژوهی و تاریخ شفاهی برگزار خواهد شد و آثار یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی باید در بازه زمانی مهر 1398 تا مهرماه 1399 در قالب‌های طرح پژوهشی، کتاب تألیف، تصنیف و تاریخ شفاهی، پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری و ایده‌ها و تولیدات فناورانه تولید و به پایان رسیده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز