خبرگزاری کار ایران

برگزاری نمایشگاه لباس به نفع جمعیت «طلوع بی‌نشان‌ها»

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۷۷۰

این نمایشگاه لباس روز جمعه(۸ اسفند) آغاز می‌شود و بخشی از عواید فروش لباس‌ها به نفع انجمن خیریه «طلوع بی‌نشان‌ها» صرف خواهد شد.

الهام ذوالفقاری(طراح لباس و مدرس دانشگاه) از برگزاری یک نمایشگاه لباس و اختصاص بخشی از عواید آن به نفع امور خیریه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ذوالفقاری با اعلام این خبر ‌اظهار کرد: این نمایشگاه لباس روز جمعه(۸ اسفند) به مدت یک هفته آغاز می‌شود و بخشی از عواید فروش آن به نفع انجمن خیریه «طلوع بی‌نشان‌ها» صرف خواهد شد.

او با بیان توضیحاتی درباره فعالیت‌های این موسسه خیریه اظهار کرد: موسسه «طلوع بی‌نشان‌ها» برای افرادی که به ترک اعتیاد اقدام کردند کارآفرینی می‌کند و آموزش و توانمندسازی این افراد یکی از برنامه‌های جدی جمعیت است.

این طراح همچنین درباره آثار ارائه شده در نمایشگاه اشاره کرد و گفت: ترکیب لباس‌ها سنتی و مدرن است که هنگام طراحی سلیقه‌های گوناگون را در نظر گرفتم. چهل طرح متفاوت در نمایشگاه ارائه شده و نشانه‌های ایرانی در تمام لباس‌ها به کار رفته است.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه لباس روز جمعه(۸ اسفند) از ساعت ۱۵ تا ۲۰ برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای همراهی در این فعالیت خیریه می‌توان در هفت روز برگزاری از ۱۱ تا ۲۱ به نشانی خیابان شریعتی، پایین‌تر از خیابان دولت، کوچه یزدانیان، ‌کوچه باغبانی، نبش نوآور پلاک ۱۴ مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز