خبرگزاری کار ایران

کلاس‌های آموزشی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۱۷۵

امکان عضویت استادان، دانشجویان و علاقمندان به رشته عکاسی در انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران فراهم شد.

انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران که با هدف تثبیت و ارتقای حرفه‌ای و صنفی هویت عکاسی مطبوعاتی، همچنین توسعه و رونق حرفه عکاسی در سال ۷۸ به ثبت رسمی رسیده است، این بار به منظور حمایت هرچه بیشتر از استادان، دانشجویان و علاقمندان به رشته عکاسی امکان عضویت علاقمندان به این حرفه را در انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران فراهم کرده است.

به گزارش ایلنا؛ همچنین قرار است به منظور ارتقای سطح علمی عکاسی ایران، ازسوی این انجمن کلاس‌های آموزشی عمومی و تخصصی نیز برای علاقمندان به رشته عکاسی برگزار شود.

متقاضیان حضور در این کلاس‌های آموزشی می‌توانند با مراجعه به آدرس http: / / www. iranphotojournalists. com / fa / جهت حضور در این کلاس‌ها ثبت نام کنند.

انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران از اساتید و دانشجویان رشته‌ی عکاسی دانشگاه‌ها حمایت می‌کند.

دانشجویان رشته‌ی عکاسی و مدرسین محترم این رشته با ارسال مدارک لازم و پرداخت حق عضویت سالانه، با دریافت کارت عضویت انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران به عضویت انجمن درخواهند آمد.

مدارک لازم:
- معرفی نامه از دانشگاه
- کپی شناسنامه
- کپی کارت ملی
- کپی کارت دانشجویی یا استادی
- تکمیل فرم ثبت نام
- عکس پرسنلی ۴*۶
- پرداخت حق عضویت سالانه مبلغ ۰۰۰/۸۰۰ ریال
متقاضیان می توانند ازشنبه تا چهارشنبه هر هفته از ۱۰ صبح تا ۵ عصر به دبیرخانه‌ی انجمن مراجعه و مدارک خود را تحویل نمایند.
آدرس: خیابان ایرانشهر - خانه‌ی هنرمندان ایران - طبقه ی همکف - دبیرخانه‌ی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران
تلفن: ۸۸۳۱۰۴۶۴-۰۹۳۶۱۸۳۴۵۱۱

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز