خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز دانشجو

آغاز ثبت نام دوره‌های غیرحضوری قرآن کریم ویژه دانشجویان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۰۸

این آموزش‌ها در سه رشته حفظ، روخوانی و مفاهیم قرآن کریم برگزار می‌شود و به گونه‌ای طراحی شده که نه تنها خللی به برنامه تحصیلی دانشجویان وارد نمی‌کند بلکه متناسب با آن صورت می‌پذیرد.

ایلنا: محمدصادق محسنی کبیر مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت: پیرو مصوبه ستاد مرکز آموزش‌های غیرحضوری قرآن کریم، ثبت نام دانشجویان در دوره‌های غیرحضوری قرآن کریم از امروز به مدت یک هفته به مناسبت فرارسیدن ۱۶ آذر گرامیداشت روز دانشجو آغاز شد.

به گزارش ایلنا، وی گفت: این آموزش‌ها در سه رشته حفظ، روخوانی و مفاهیم قرآن کریم برگزار می‌گردد و به گونه‌ای طراحی شده که نه تنها خللی به برنامه تحصیلی دانشجویان وارد نمی‌کند بلکه متناسب با آن صورت می‌پذیرد.

وی افزود: دارالقرآن خانه کارگر به عنوان ستاد مرکزی آموزش‌های غیرحضوری قرآن کریم در کشور فعالیت‌های مختلفی را در دانشگاه‌ها در سال‌های گذشته نظیر اجرای این طرح‌ها در مراکز علمی کاربردی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه شهید بهشتی و… انجام داده و دانشجویان زیادی را از آموزه‌های دینی و قرآنی بهرمند ساخته است.

وی گفت: این مرکز برای توسعه آموزش‌های غیرحضوری قران کریم کمیته‌ای را متشکل از مسئولین قرآن و عترت دانشگاه‌ها تشکیل داده است که در حال حاضر بیش از ۱۳۰ عضو از سراسر کشور از دانشگاه‌های مختلف دارد و قرار است تا این آموزش‌ها با انسجام بیشتری در سطح دانشگاه‌ها برگزار گردد.

وی گفت: کلیه دانشجویان علاقمند به فراگیری آموزش‌های قرآن کریم از سراسر کشور می‌توانند جهت ثبت نام در طرح آموزش‌های غیرحضوری قرآن کریم در سه رشته حفظ، روخوانی و مفاهیم قرآن تا تاریخ ۲۱ آذر سال جاری با ارائه شماره دانشجویی با شماره تلفن ۶۶۹۷۸۰۰۱-۰۲۱ تماس بگیرند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www. ehoda. com مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز