خبرگزاری کار ایران

نمایش‌های تماشاخانه باران تمدید شد/ «تک سرباز» در خانه نمایش

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۷۴۶

تمدید اجرای نمایش‌های «آخرین نامه» و «سیستم گرون‌هلم» در تماشاخانه تئاتر باران و آغاز اجرای نمایش تک سرباز در خانه نمایش دو خبر دریافتی از سالن‌های نمایشی پایتخت هستند.

به گزارش ایلنا، اجرای نمایش‌های«آخرین نامه» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد کورش نیا و «سیستم گرون هلم» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی تمدید شدند.

«آخرین نامه» که از 19 بهمن ماه، در این تماشاخانه به صحنه رفته به دلیل استقبال مخاطبان تا 28 اسفندماه ، به اجرای خود ادامه خواهد داد و روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفند ماه دو اجرایی می شود.

نمایش «آخرین نامه» نوشته مهرداد کورش‌نیا، روایتی از جنگ تحمیلی است که بدون اشاره مستقیم و بهره بردن از کلیشه‌های مرسوم تلاش کرده در فضایی مفره و کمیک رویکردی عام و جهان شمول به جنگ کند؛ بومی باشد و در عین حال به قول نویسنده و کارگردانش مهرداد کوروش‌نیا، تعمیم پذیر.

نمایش « آخرین نامه» هر روز غیر از شنبه ها ساعت 18 با بازی نوید محمدزاده، پوریا رحیمی سام ، میثم نوروزی در تیاتر باران میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود.

 لازم به ذکر است که نمایش«سیستم گرون هلم»به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی نیز تا 28 اسفند ماه تمدید شد. این نمایش با بازی الهام پاوه نژاد، سینا رازانی، امیرحسین رستمی و رضا مولایی که از 14 بهمن ماه هر شب ساعت 20 در تیاتر باران روی صحنه رفته،  داستان چهار نفر متقاضی یک شغل بسیار مهم در یک کنسرن گردن کلفت جهانی چند ملیتی است که ما شاهد آخرین مصاحبه ی مسئولین این کنسرن با این چهار نفر هستیم. مصاحبه ای کاملا غیرمتعارف با «سیستم گرونهلم» که با شیوه‌های روان کاوانه آبزورد و تحقیر کننده، پرده از روی تمام رازها، ضعف‌ها و به طور کلی زندگی شخصی کاندیداها بر می دارد.

خانه نمایش اداره تئاتر از چهارشنبه (13 اسفند ماه) میزبان نمایش تک سرباز می‌شود.

این نمایش کاری از گروه تئاتر «بلک باکس» است و دراین نمایش سربازی تنها در نقطه صفر مرزی مشغول پاسبانی است که خواننده دوره‌گردی را به جرم حمل مواد مخدر بازداشت می‌کند و...

در این نمایش پدرام عزیزی، افشین غیاثی، معصومه رحمتی، سپیده آقانژاد، صادق ملکی، عرفان حق روستا به ایفای نقش می‌پردازند و از دیگر عوامل کار می‌توان به طراح صحنه: تینو صالحی

طراح لباس: الهام شعبانی، آهنگساز: میرامیر میری، دستیاران کارگردان: عسل احمد نیا، سارا شریفیان، فاطمه‌پور محمدی اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت تماشای این نمایش از (13 اسفند ماه) لغایت26 اسفندماه ساعت 18:30 هر شب به جز شنبه‌ها به خانه نمایش واقع در میدان فردوسی، خیابان شهید موسوی، کوچه شهید محمد آقا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.edareteatr.com. مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز