خبرگزاری کار ایران

حسین انتظامی:

«ایلنا» در حمایت از تولید ملی پیشرو باشد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۲۶۶

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر و فرهنگ ارشاد اسلامی به مناسبت دوازدهمین سالگرد آغاز به کار خبرگاری ایلنا پیامی منتشر کرد.

حسین انتظامی، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت دوازدهمین سالگرد آغار به کار خبرگزاری کار ایران پیام داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، در متن پیام معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است:

بسمه تعالی

هر چه رفت از عمر، یاد آن به نیکی می‌کنند
چهره‌ی امروز در آیینه ی فردا خوش است

دوازدهمین سالگرد تاسیس خبرگزاری کار ایران و تقارن آن با میلاد حضرت زینب سلام الله علیها را به همه همکاران عزیزمان در ایلنا تبریک می‌گویم و روزهایی سرشار از موفقیت را برایتان آرزومندم.

بدون تردید امروز و در فضای رسانه‌ای کشور، بیش از هر چیز نیازمند «اخلاق حرفه‌ای» و میثاق‌های صنفی برای تحقق شعار «آزادی مسئولانه» هستیم تا ضمن آگاهی بخشی مردم، در تغییر فصل‌های سیاسی، روند اطلاع رسانی در کشور دچار اختلال نشود. از سوی دیگر برای خروج از بحران سیاست‌زدگی، ناگزیر باید بر اساس نیازسنجی‌های ملی، فعالیت‌های رسانه‌ای را بازتعریف کنیم. که برای نمونه سهم رسانه‌ها در مباحثکلان کشور بویژه سیاست‌های کلی نظام، بسیار حیاتی و بدون جایگزین است؛ حال چه در بحثفرهنگسازی و ایجاد شتاب در حرکت‌های ملی و چه در زمینه تشریح و تبیین مباحثویژه.

و در این میان، نقش رسانه‌ای همچون خبرگزاری کار ایران، نه تنها در ایجاد امید و افزایش روحیه خودباوری در میان قشر نجیب و شرافمتند کارگر، موثر و بی‌بدیل است، که در تغییر رویکرد مردم در خصوص برخی باورها و رفتارهای غلط، تقویت اعتماد به نفس ملی، اتکای به اقتصاد درون زا و همچنین حمایت از تولید داخل می‌تواند سرآمد و پیشرو باشد.

همچنان‌که در شرایط فعلی نیازمند همراهی و همیاری رسانه‌ها برای حسن اجرای سیاست های کلی نظام همچون سیاست های اقتصاد مقاومتی هستیم تا در کنار ایجاد مطالبه صحیح، ناظری هوشیار بر تحول در نظام اقتصادی کشور، افزایش بهره وری، تشویق نیروی کار و کارآفرینی در کنار توجه ویژه به صنعتگران و تولیدکنندگان داخلی باشند.

ایلنا می‌تواند به خوبی در ایفای نقش نظارتی و حمایتی در خصوص واسپاری امور به مردم، صنوف و تشکل‌های صنفی موثر باشد همچون گذشته که فعالیت‌های ارزشمندی را در این عرصه انجام داده است.

باردیگر سالروز تاسیس ایلنا را به مدیریت محترم، سردبیر، دبیران و خبرنگاران پرتلاش آن رسانه صمیمانه تبریک می‌گویم.

حسین انتظامی

چهارم اسفند ۱۳۹۳

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز