خبرگزاری کار ایران

در قالب طرح ایران همدل؛

۱۸۰ کیسه برنج به مددجویان بهزیستی لامرد اهدا شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۲۳۰

رئیس اداره بهزیستی لامرد گفت: همزمان با تداوم اجرای پویش ایران همدل، ۱۸۰ کیسه برنج به مددجویان بهزیستی این شهرستان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، معصومه کاظم‌زاده با اعلام این خبر گفت: ۱۸۰ کیسه برنج به ارزش ۲۳۴ میلیون ریال به مددجویان بهزیستی لامرد اهدا شد.

وی از پیوستن خیرین لامردی به پویش "ایران همدل" خبر داد و تصریح کرد: خیرین و گروه جهادی حضور برای ظهور در جریان تامین اعتبار و توزیع، همکاری صمیمانه‌ای داشتند که از زحمات آنان تشکر می شود. 

این مسئول با دعوت از خیرین لامردی برای استمرار پویش ایران همدل افزود: این پویش با شعار «از هم دیگر گره گشایی کنیم»  تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت. 

کاظم زاده گفت: نذورات هیأت های مذهبی و کمک های خیرین عزیز برای تهیه بسته های معیشتی، تهیه لوازم التحریر، تامین لوازم  بهداشتی، درمانی و... هزینه خواهد شد. 

رئیس اداره بهزیستی لامرد با بیان اینکه طرح ملی ایران همدل با تاکیدات مقام معظم رهبری اجرایی شده است، اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و تاثیر مضاعف آن بر وضعیت معیشتی خانواده های تحت پوشش، بیش از پیش نیازمند مشارکت خیرین در قالب این پویش ملی هستیم و تمامی مراکز بهزیستی در سطح شهرستان آماده دریافت نذورات، خیرات و کمک های مردمی هستند.

نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را  در قالب "پویش ایران همدل "به شماره کارت مجازی   ۷۷۷۷-۷۷۷۷-۶۰۷۷-۶۲۷۷ از طریق دستگاه های عابر بانک و یا  از طریق نرم افزاز های آپ – ۷۲۴ -سکه– تاپ – کیپاد – صاپ – فون پی – هف هشتاد -  پات – سیگنال و یا کد دستوری  #۱۴*  واریز نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز