خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار فارس:

تضمین آینده کشور در گرو توجه به دانشگاه‌ها است/ دانشگاه فرهنگیان در مسیر توسعه کمی و کیفی گام بردارد

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۶۷۹

معاون‌توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با تاکید بر اینکه دانشگاه مبدا تحولات و مقدرات یک کشور است،اهمیت دانشگاه را هم‌تراز با اهمیت آینده کشور دانست و خاطرنشان کرد: تضمین آینده کشور با نقش آفرینی دانشجویان، پژوهشگران، محققان و اهل علم و اندیشه محقق خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، عبدالرضا قاسم پور در مراسم تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید دانشگاه فرهنگیان استان فارس ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فرهنگی، بر نقش و جایگاه فرهنگیان؛ دانشجویان، اساتید و جوانان در ۸ سال دفاع مقدس تاکید کرد.

وی با بیان اینکه ۷۴ درصد از شهدای جنگ جوانان ۱۷ تا ۲۴ ساله بودند، عنوان کرد: همانگونه که در ۸ سال دفاع مقدس و پیروزی انقلاب چهره های علمی و اساتید، دانشجویان و دانش آموزان نقش برجسته‌ای داشتند امروز نیز در توسعه کشور نقش اثر گذار و تعیین کننده‌ای بر عهده دارند.

قاسم پور با تاکید بر اینکه دانشگاه  مبدا تحولات و مقدرات یک کشور است، اهمیت دانشگاه را هم‌تراز با  اهمیت آینده کشور دانست و خاطرنشان کرد: تضمین آینده کشور با نقش آفرینی دانشجویان، پژوهشگران، محققان و  اهل علم و اندیشه محقق خواهد شد.

وی یاد آور شد: اگر به دانشجو و دانشگاه توجه نشود خبری از رونق توسعه و شکوفایی کشور نخواهد بود.

معاون‌توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس دانشگاه فرهنگیان را  یک دانشگاه استراتژیک و ماموریت گرا برشمرد و افزود: حضور رهبر معظم انقلاب در این دانشگاه و تاکید بر  توسعه کمی و کیفی از سوی ایشان نشان دهنده اهمیت دانشگاه فرهنگیان است.

قاسم‌پور با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان به تربیت نیروی انسانی متخصص می پردازد، اظهار کرد: این نیروهای متخصص در کسوت معلم آینده سازان کشور را تعلیم خواهند داد.

 وی همچنین از متولیان دانشگاه فرهنگیان خواست، در توسعه استان اثر گذار بوده و از ظرفیت‌های مختلف در این راستا بهره بگیرند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس ضمن تقدیر از دکتر اناری نژاد، سرپرست دانشگاه فرهنگیان و آرزوی توفیق در خدمت رسانی برای دکتر افلاکی فر رئیس جدید این مجموعه، ابراز امیدواری کرد در دوران‌ریاست جدید شاهد حرکت علمی پر قدرت و با برنامه دانشگاه فرهنگیان باشیم.

وی از رئیس جدید دانشگاه خواست بیانیه گام دوم‌انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری تبیین شده است را سر لوحه اقدامات خود قرار دهند.

قاسم پور اظهار کرد: نگاه جهادی و انقلابی در مدیریت،  توجه به نیروی مستعد و کارآمد و استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان از جمله محورهای بیانیه گام دوم انقلاب است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: از ریاست جدید دانشگاه فرهنگیان استان انتظار داریم با بر قراری وحدت و همدلی از پتانسیل ها و توانمندی های درون دانشگاه به خوبی استفاده کرده و تعامل مثبت با سایر ادارات و بخش های خصوصی در جهت رفع مشکلات و توسعه کمی و کیفی دانشگاه و اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز