خبرگزاری کار ایران

مدیر مخابرات منطقه فارس:

مردم استان مشکلات شبکه تلفن همراه را از طریق سامانه ۹۹۹۰ پیگیری کنند

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۲۹۲

مدیر مخابرات منطقه فارس گفت: مردم شریف استان مشکلات شبکه تلفن همراه اعم از پوشش شبکه و آنتن دهی و زمان رفع مشکل را از طریق سامانه ۹۹۹۰ پیگیری کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس،ایزدی ضمن اعلام خبر فوق افزود: سامانه رایگان ۹۹۹۰ مرکز تماس تلفن همراه اول به شبانه روزی در ۷ روز هفته پاسخگوی سئوالات ، پیشنهادات و شکایات مشتریان محترم همراه اول است.

مدیر مخابرات منطقه فارس افزود: دراین سامانه پاسخگو، شماره ۹۹۹۰ برای تماس با تلفن همراه و شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰ جهت تماس از طریق تلفن ثابت تعریف شده است.

مهندس ایزدی ضمن تاکید براهمیت ارائه خدمات مطلوب به هم استانی های گرامی، اظهار داشت: این سامانه آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات مشتریان تلفن همراه بوده و خدماتی نظیر: ارائه اطلاعات مربوط به سرویسها، خدمات و صورتحساب به مشتریان، پیگیری و حل مشکل مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن و تشکیل تیکت در صورت لزوم، اعلام وضعیت سیمکارت و علت قطع تلفن همراه، اطلاع از مدت و مبلغ اعتبار سیمکارت، افزایش اعتبار، انتقال شارژ و نحوه استفاده از آن، راهنمایی در مورد خرید، ثبت نام و نقل و انتقال تلفن همراه است.

مدیر مخابرات منطقه فارس ضمن تصریح ارائه خدمات متنوع از سوی این سامانه به مشتریان محترم تلفن همراه در سطح استان فارس، افزود : مشتریان تلفن همراه می توانند جهت ارائه گزارشات مربوط به مشکلات شبکه اعم از پوشش شبکه و آنتن دهی و پیگیری زمان رفع مشکل، نحوه فعالسازی و اتصال به اینترنتو همچنین دریافت راهنمایی درخصوص نحوه فعال سازی بسته های هوشمند اینترنت ، پیامک و مکالمه و رومینگ  بین الملل و کشورهای طرف قرارداد و تعرفه های تجاری  با این سامانه شبانه روزی تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز