خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان فارس:

پایداری، ثبات و گسترش ارزش‌های انقلاب با الگوگیری از اهداف والای شهدا امکان یافته است

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۴۹۹

همزمان با اعیاد شعبانیه دادگستری استان فارس با حضور مدیران ستادی و مسئولان هماهنگی امور ایثارگران قوه قضائیه از خانواده ها معزز شهداء ، جانبازان و ایثارگران تجلیل می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی دادگستری استان فارس، این مراسم که همزمان با میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز برگزار می‌شود ضمن تجلیل از  خانواده شهداء و جانبازان در مجموعه قضایی استان‌فارس عملکرد دستگاه‌قضایی استان در امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 
رئیس کل دادگستری استان‌فارس با اشاره به اینکه به برکت  پاسداشت خون شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که کشور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بر قلل رفیع افتخار ایستاده، گفت: پایداری، ثبات و گسترش ارزش‌ها و ارکان این انقلاب با الگوگیری از اهداف والای شهدا امکان یافته و  بر همه ما تکلیف است تا پاسدار خون شهدا و حافظ آرمان های رفیع آنان باشیم .
 
علی القاصی تجلیل از خانواده شهدا و تکریم و تفقد از یادگاران شهدا  را یک تکلیف و وظیفه  خواند و افزود: باید تلاش کنیم تا  نسل نوجوان و جوان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا و ارتباط بین خانواده شهدا و  جامعه  را مستحکم کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: امروز تفکر ایثار و شهادت زمینه ساز شور، شعور و بالندگی و اقتدار در جامعه می‌شود و استقبال، تکریم و حضور گسترده اقشار مختلف مردم در تشییع شهداء مدافع‌حرم بر همگان آشکار ساخته که مردم برای شهدا و ایثارگری آنان احترام و ارزش والایی قائل هستند.

نماینده عالی قوه‌قضائیه در استان فارس تصریح کرد: با عنایت به تاکیدات  بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام‌خمینی(ره) و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم و تجلیل یادگاران 8 سال دفاع‌مقدس دادگستری استان‌فارس همواره در قالب برنامه‌های منظم دیدار و تفقد از ایثارگران و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران را در  دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز