خبرگزاری کار ایران

دعوت رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۷۸۵

مردم ما همواره ثابت کرده‌اند همان‌گونه که در تحقق و برپایی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل حضور پر شور داشتند در حفظ و نگهداری از آرمان‌های انقلاب و تحقق منویات، راهگشای مقام معظم رهبری نیز از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: تمام دستاوردهای علمی و تحقیقاتی در کنار پیشرفت‌های همه جانبه همراه با عظمت و شوکت امروز ما مرهون انقلاب اسلامی در مسیر پیروزی یوم الله ۲۲ بهمن ۵۷ است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از جهرم، رحیم رئوفی که صبح امروز در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، افزود: مردم ما همواره ثابت کرده‌اند همانگونه که در تحقق و برپایی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل حضور پر شور داشتند در حفظ و نگهداری از آرمان‌های انقلاب و تحقق منویات راهگشای مقام معظم رهبری نیز از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم ضمن دعوت از همه مردم به حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی وحدت آفرین ۲۲بهمن، بیان کرد: امسال هم مردم انقلابی و همیشه در صحنه با حضور پرصلابت در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان خواهند داد که یکپارچه در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای علمی کشور در مسیر ایستادگی در برابر تحریم‌ها خواهند کشید و بیش از پیش بر عزت و عظمت این مردم خواهند افزود.

رئوفی تاکید کرد: ایرانیان همیشه نشان داده‌اند که می‌توانند قله‌های رفیع علمی را با اتکا به روحیه خودباوری خویش فتح نموده و امسال نیز انشا اله با جوش و خروش انقلابی خود این روند را در راهپیمایی ۲۲ بهمن به جهانیان نشان می‌دهند.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: ملت انقلابی ما با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیام لازم را به ابرقدرت‌ها خواهند داد و یکبار دیگر اعلام می‌کنند که پشتیبان رهبر معظم انقلاب و دولت بوده و در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی پیمان مجدد با شهدای عزیز می‌بندند زیرا این مردم تا پای جان از انقلاب و ارزشهای دینی خود دفاع می‌کنند.

وی ضمن دعوت از اهالی بخش سلامت کشور برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: در همین راستا جامعه پزشکی و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز یکپارچه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت نموده و با آرمان‌های آنقلاب اسلامی در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان پیوند دوباره می‌بندند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز