خبرگزاری کار ایران

مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس:

قرارگاه قرآنی فارس پس از عاشورا راه‌اندازی می‌شود

کد خبر : ۲۱۸۵۳۰

باتصویب شورای عالی فرهنگ مقرر شد این قرارگاه در شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع)، راه اندازی شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در فارس گفت: قرارگاه قرآنی بعد از دهه عاشورا در فارس راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، حجت‌الاسلام امین رصاف، در آئین معارفه معاون امور اجتماعی و اجرای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان فارس با اشاره به جایگاه فارس در سراسر کشور اظهار داشت: موقعیت نماینده مقام معظم رهبری محرز بوده و رسیدگی به امورات و مشکلات مردم از سوی این نهاد ضروری است.

وی با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه قرآنی بعد از دهه عاشورا در استان فارس تصریح کرد: با تصویب شورای عالی فرهنگی مقرر شد این قرارگاه در شیراز سومین حرم اهل‌بیت(ع) که قطب قرآنی است راه‌اندازی شود.

او ادامه داد: در حوزه‌های علمیه استان نیز بیش از ۱۵۰ نفر در مقاطع لیسانس، کار‌شناسی ارشد و دکتری مشغول تحصیل هستند.

رصاف افزود: فراگیر کردن امربه‌معروف و نهی از منکر به‌عنوان یکی از فعالیت‌های ارزشمند نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در فارس به شمار می‌رود.

به گزارش ایلنا، در پایان این آیین، جابر مهدیار از سوی آیت‌الله اسدالله ایمانی به‌عنوان معاون اجتماعی و اجرایی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این استان منصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز