خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

تکریم هنرمندان موجب اعتلای هنر می‌شود

کد خبر : ۲۰۵۵۸۹

هنرمندان و مسئولان این استان باید به دنبال تبلیغ محصولات هنری و معرفی جایگاه ویژه فارس در این بخش باشند و این حرکت باید به تثبیت موقعیت هنری این استان دربهره گیری ورویکردهایی در اقتصاد هنر منجر شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس با تاکید بر اینکه سبک‌ها و دیدگاه‌های متضاد و چالش برانگیزی که حاصل نگاه عمیق و تخصص هنرآفرینان عرصه‌های مختلف است، باعثتوسعه و گسترش هنر می‌شود، تصریح کرد: هنر یعنی ارزش و هنرمند فرد ارزشمندی است و تکریم هنرمندان با عرضه کار هنری آنان انجام‌شدنی است و این حرکت به معرفی و گسترش عرصه هنری فارس منجر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، بر لزوم انجام برنامه‌های تبلیغاتی برای معرفی فعالیت‌ها و جاذبه‌های هنری استان فارس اظهار داشت: هنرمندان و مسئولان این استان باید به دنبال تبلیغ محصولات هنری و معرفی جایگاه ویژه فارس در این بخش باشند و این حرکت باید به تثبیت موقعیت هنری این استان در بهره گیری و رویکردهایی در اقتصاد هنر منجر شود.

بهزاد مریدی با بیان روش‌ها و راهکارهای معرفی بخش تولیدات فرهنگی وهنری استان فارس افزود: تاکنون برای برنامه ریزی ورویکرد اقتصادهنر، برندسازی دقیقی انجام نشده و وجود این عنصر تبلیغاتی، در جذب گردشگران داخلی و خارجی نیز تاثیر بسزایی دارد.

وی با اشاره به وضعیت عرضه کالاهای غیر بومی در این استان گفت: تولیدات داخلی و بومی باید جایگزین کالاهای بی‌کیفیت شود و در این مورد به برنامه‌ریزی منسجمی برای استفاده از ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری وهنری این استان نیازمندیم.

مریدی با اعلام آمادگی برای بهره‌گیری از توان اجرایی و برنامه‌ریزی این استان برای فعال‌تر شدن گالری‌ها ونمایشگاههای آرت اکسپو فروش داخلی و خارجی هنری تصریح کرد: تکریم هنرمندان با عرضه کار هنری آنان انجام شدنی است و این حرکت به معرفی و گسترش عرصه هنری فارس منجر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز