خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه پیام نوراستان فارس:

شرایط برای توسعه بیشتر تحصیلات تکمیلی فراهم است

کد خبر : ۱۵۴۶۸۸

یکی از مزیت های دانشگاه پیام نور، گسترش آموزش عالی ارزان ودر دسترس درهمه نقاط کشور بوده است که با توسعه دانشگاه، زمینه تحصیل در همه نقاط کشور خصوصا مناطق محروم وکم برخوردار ایجاد شده است.

ایلنا: رئیس دانشگاه پیام نوراستان فارس گفت: امکانات و زیرساخت های لازم در بخشهای امکانات و پتانسیل بالای اعضای هیئت علمی برای توسعه بیشتر تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نورشیراز فراهم است.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " ازشیراز، " سعید مظلومیان " اضافه کرد: یکی از مزیت های دانشگاه پیام نور، گسترش آموزش عالی ارزان ودر دسترس درهمه نقاط کشور بوده است که با توسعه دانشگاه، زمینه تحصیل در همه نقاط کشور خصوصا مناطق محروم وکم برخوردار ایجاد شده است.

رئیس دانشگاه پیام نوراستان فارس درادامه سطح علمی فارغ التحصیلان پیام نور را در حد بسیار مطلوب عنوان نمود ودراین خصوص یادآور شد: میزان قبولی فارغ التحصیلان پیام نور در دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه های کشور وآمار پذیرش در آزمون های وکالت واستخدامی نشان دهنده توان بالای علمی فارغ التحصیلان این دانشگاه است.

دکترحسین توللی رئیس دانشگاه پیام نورمرکز شیراز نیزدرجریان این بازدید با معرفی بخشهای مختلف این مرکزدانشگاهی اظهارداشت: ۱۸هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور شیراز مشغول به تحصیل هستند.

وی اضافه کرد: دانشگاه پیام نور شیراز از نظر تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی یکی از مجهزترین مراکز علمی در سطح استان فارس است که بسیاری از دانشگاه ها خواستار استفاده ازامکانات آزمایشگاهی این دانشگاه هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز