خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز:

بسیاری از مردم جهان و ایران آرزوی دیدن شیراز را دارند

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۶۶۸

با توجه به اجرای طرح‌های مختلف عمرانی، تلاش می‌کنیم آزادسازی مناسبی را برای تسهیل در دسترسی‌ها، انجام دهیم تا مسافران به‌زحمت نیفتند، از طرفی هم با پیش‌بینی اتوبوس در کمپ‌های نوروزی، زمینه‌ای فراهم شده تا مسافران از وسایل نقلیه خصوصی برای بازدید از اماکن تفریحی و گردشگری و تاریخی استفاده نکرده و شاهد ترافیک کمتری باشیم.

ایلنا: شهردار شیراز با تأکید براینکه شیراز شهری جهانی است که بسیاری از مردم جهان و ایران آرزوی دیدن آن را دارند، گفت: شهرداری آمادگی استقبال و پذیرایی از هر تعداد مسافری که به شیراز وارد شود را دارد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " ازشیراز، علیرضا پاک فطرت در حاشیه بازدید از مناطق مختلف شیراز، از تلاش برای بهسازی ورودی‌های شهر نورپردازی، زیباسازی، گل‌آرایی و نصب ۳۰ المان گل در نقاط مختلف شیراز خبرداد و گفت: امیدواریم رسانه‌ها هم مانند همیشه ما را یاری داده و در خصوص نقاطی که نیازمند بهسازی است و همچنین راهکارهای زیباسازی، طرح‌ و ایده بدهند.

وی با بیان اینکه امسال شیراز را بهتر از سال‌های گذشته برای شهروندان و میهمانان آماده می‌کنیم، اضافه کرد: با توجه به اجرای طرح‌های مختلف عمرانی، تلاش می‌کنیم آزادسازی مناسبی را برای تسهیل در دسترسی‌ها، انجام دهیم تا مسافران به‌زحمت نیفتند، از طرفی هم با پیش‌بینی اتوبوس در کمپ‌های نوروزی، زمینه‌ای فراهم شده تا مسافران از وسایل نقلیه خصوصی برای بازدید از اماکن تفریحی و گردشگری و تاریخی استفاده نکرده و شاهد ترافیک کمتری باشیم.

وی تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه‌ی شهرداری و کارکنان این مجموعه در سال۹۳ تحقق اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی مورد تأکید مقام معظم رهبری خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز