خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار فارس عنوان کرد؛

کارکنان دولت از خدمات تاسیسات اقامتی در فارس محروم مانده اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۸۷۱

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس گفت: توجه به رفاه و معیشت کارکنان بخش های دولتی و خصوصی باعث استحکام بنیان خانواده و بالا رفتن کیفیت زندگی آنها می شود.

به گزارش ایلنا، محمد فرخ زاده در حاشیه مبادله تفاهم‌نامه با شرکت توزیع برق شیراز افزود: کارکنان دولت از خدمات تاسیسات اقامتی در استان فارس محروم مانده اند و درآمدهای این صنعت نیز در حوزه های عام المفعه مصرف نمی شود. 

وی  با بیان اینکه حقوق کارکنان کفایت معیشت و سفرهای خانوادگی را نمی دهد ، ادامه داد: با تجمیع امکانات بین ارگانها و استفاده از ظرفیت‌های رفاهیِ در اختیار دستگاه های مختلف، سفرهای داخلی و آرامش خانواده ها و نشاط کارکنان دولت حاصل خواهد شد.  

فرخ زاده با اشاره به کمبودهای رفاهی هنگام انجام وظیفه و بازنشستگی که کارکنان دولت با آنها روبرو هستند، بیان داشت: استان پهناور فارس با برخورداری از دامنه های سبز زاگرس رتبه یک جنگل های کشور را در اختیار دارد و با اجرای پروژه های گردشگری عمومی و رعایت پروتکل های زیست محیطی توسط سازمان‌ها، ضمن حفظ و صیانت عمومی، می توان از این ظرفیت های طبیعی در راستای ارائه خدمات رفاهی و ارتقا روحیه و نشاط افزایی کارکنان بخش های دولتی و خصوصی بجای ایجاد باغ شهرهای حاصل از تصرف منابع ملی و زمین های مزروعی بهره برد.   

 معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس خواستار راه اندازی سفرهای زیارتی داخلی و خارجی برای ترویج معنویت و شادابی کارکنان شد و بیان داشت: به موازات احداث تاسیسات اقامتی و گردشگری و اماکن مناسب برای تفرج سالم، امکان تامین مالی این پروژه ها با مشارکت شاغلین فراهم خواهد شد.

وی افزود: اجرای پروژه های گردشگری ادارات میتواند با سهامداری خود کارکنان صورت پذیرد که علاوه بر درآمدزایی و افزایش رفاه و نشاط افزایی کارکنان دولت، ارزش افزوده برای آنها به همراه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان فارس نیز با استقبال از این رویداد، آمادگی این شرکت را برای اجرای پروژه های گردشگری با سهام داری کارکنان و آموزش آنها در حوزه های مختلف گردشگری و زیارت اعلام کرد.

گفتنی است در این تفاهم نامه به مسائل آموزشی، تبادل ظرفیت های گردشگری و زیارت استانها، طرح های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، تسهیل در سفرهای زیارتی و سیاحتی، آشنایی خانواده ها با بافت تاریخی و فرهنگی و تفرجگاه های استان، تکمیل پروژه مشارکتی گردشگری و... اشاره شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز