خبرگزاری کار ایران

در سومین جشنواره امتنان از کارگران؛

پتروشیمی شیراز عنوان واحد نمونه برتر را به دست آورد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۷۵۷

پتروشیمی شیراز عنوان واحد نمونه برتر سومین جشنواره امتنان از کارگران را به دست آورد و در آیینی از دست اندرکاران تولید در این واحد تولید محصولات پتروشیمی با حضور استاندار فارس تقدیر به عمل آمد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی شیراز ، در لوح تقدیر محمد هادی ایمانیه خطاب به امین امرایی مدیر عامل پتروشیمی شیراز آمده است: تلاش خالصانه و صادقانه شما آیینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است که نشان از پشتکار وصف ناپذیر در امر اشتغال و تولید و اهتمام در راستای اجرای قوانین کار و توجه به امور رفاهی ، فرهنگی ، ایمنی و سلامت کارگران دارد و  به سرانجام مطلوب رسید.

در ادامه این تقدیر نامه آمده است : از میان واحدهای موفق و پرتلاش در سرزمین زرخیزمان توسط کمیته فنی و داوری سی و سومین جشنواره امتنان از کارگران ، گروه‌های کار و واحدهای نمونه به عنوان واحد نمونه استانی انتخاب شده‌اید که از تلا‌ش‌های ارزشمندتان  در راستای تحقق اهداف عالیه جامعه کار تقدیر به عمل می آید .

همچنین در تقدیر نامه دیگری استاندار فارس از جواد شورانگیز حقیقی که عنوان کارگر برتر و نمونه پتروشیمی شیراز در بخش صنعت استان فارس را به دست آورد تقدیر کرد.

جواد شورانگیز حقیقی از پتروشیمی شیراز از سوی کمیته ارزیابی و داوران سی و سومین جشنواره امتنان از گروه‌های کار واحدهای نمونه استانی عنوان برتر را به دست آورد.

 مدیر عامل پتروشمی شیراز در آیین تقدیر از کارگران و سومین جشنواره امتنان از کارگران اظهار داشت : موفقیت های به دست آمده در پتروشیمی شیراز برآیند نگاه احترام به کارگران و اهمیت دادن به کارگر به عنوان بخشی از آموزه های دین مبین اسلام است که همه مدیران و مسوولان در پتروشیمی شیراز به آن پایبند هستند.

امرایی  با بیان اینکه نگاه به کارگر باید توام با نگاهی باشد که کارگر کرامت دارد ،افزود:  برنامه ریزی ها در پتروشیمی شیراز در راستای آن است که هم به تامین نیازهای مادی کارگران توجه شود و هم به لحاظ معنوی فضایی فراهم شود تا حقوق کارگران رعایت گردد و خانواده آنان در آسایش باشند و شان و منزلت کارگر رعایت شود.

وی ادامه داد : پتروشیمی شیراز در سالی که گذشت بیش از 90 درصد افزایش فروش و بیش از 70 درصد افزایش سود داشته است که این دستاورد جز با تلاش و از خودگذشتگی کارگران زحمتکس میسر نمی شود ، پتروشیمی شیراز همچنین برای تکمیل زنجیره تولید و عرضه محضولات دستاوردهای مهمی را محقق کرد که از جمله آن تولید کیسه های پروپلین در منطقه ویژه اقتصادی شیراز است که با تلاش کارگران انجام شده است.

وی اضافه کرد : تنوع در تولید در محصولات پتروشیمی موضوعی است که در پتروشیمی شیراز دنبال شده و منجر به موفقیت کارگران این واحد تولیدی برای تداوم تولید و تعالی سازمان و تامین نیازهای جامعه بوده است. همت و مساعدت استاندار فارس برای حل مشکلات تولید و همراهی با تولید کنندگان و صنعتگران پتروشیمی در شیراز قابل ستایش است.

 ایمانیه با تجلیل از مقام کارگر بر لزوم تکریم کارگران و پاسداشت ارزش‌های کار و کارگر تاکید کرد و اظهار داشت :کارگران نیروی محرکه پویای جامعه در راستای رشد و تعالی‌ و بازوان توانمند توسعه کشوراند که از هیچ کوششی برای شکوفایی و پیشرفت ایران اسلامی سربلند دریغ نمی‌کنند.

استاندار فارس افزود :بی تردید رمز پیشرفت یک ملت و توسعه پایدار کشور سرمایه انسانی کارآمد،اندیشه خلاق، نوآوری و نبوغ سرشار است و کارگر در سنگر کار و تولید، با صبر و اعتقادی راسخ به عنوان نیروی محرکه‌ چرخه‌‌ اقتصاد ، نقش برجسته و ویژه‌‌ای ایفا می‌کند.

ایمانیه تجلیل از کارگران را بخشی از آموزه های دینی ما برشمرد و ادامه داد :چه زیباست با ارج نهادن به مقام والای این قشر زحمتکش و همگام با شکوفایی و رشد تولید در استان ،یاری دهنده جامعه اسلامی خویش باشیم.

وی با ارج نهادن به زحمات تمامی مجاهدان کارزار تلاش،کار و سازندگی، فرارسیدن هفته و روز جهانی کارگر را به همه کارگران شریف و زحمتکش،به ویژه کارگران عزیز و پرتلاش استان فارس تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد  با همت ستودنی تلاش‌گران این عرصه، شاهد افزایش بهره‌وری در تولید و رشد عمران و آبادانی ایران اسلامی باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز