خبرگزاری کار ایران

متصدی کلاهبردار کافی نت در فارس دستگیر شد

کد خبر : ۱۲۰۷۶۲

رئیس پلیس «فتا» استان فارس از دستگیری صاحب یک کافی نت خبر داد که با سرقت اطلاعات کارت‌های یکی از مشتریان خود، اقدام به برداشت غیر مجاز از حسابش کرده بود.

ایلنا: رئیس پلیس «فتا» استان فارس از دستگیری صاحب یک کافی نت خبر داد که با سرقت اطلاعات کارت‌های یکی از مشتریان خود، اقدام به برداشت غیر مجاز از حسابش کرده بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سرهنگ «سیدموسی حسینی» در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حسابش ماموران پلیس «فتا» به پرونده ورود کرده و با بررسی اطلاعات موجود، فرد کلاهبردار را شناسایی کردند.

رئیس پلیس «فتا» استان فارس گفت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد، ‌متهم پس از اینکه شاکی به کافی نت مراجعه می‌کنند، ‌اقدام به برداشت رمز و شماره کارت وی کرده و سپس اقدام به خرید اینترنتی و برداشت از حساب مورد نظر می‌کند.

حسینی با بیان اینکه این متهم تصور نمی‌کرد، روزی شناسایی شود، ‌گفت: در این پرونده مبلغ برداشت شده از حساب شاکی ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است که به صورت خرید اینترنتی و پرداخت قبوض و خرید شارژ انجام شده است.

وی گفت: در تحقیقات انجام شده از متهم علاوه بر کشف این جرم، چندین فقره برداشت غیر مجاز دیگر از سایر مشتریان نیز کشف شد.

رئیس پلیس «فتا» استان فارس هشدار داد: آن دسته از افرادی که رمز و اطلاعات شخصی خود را در اثر اعتماد در اختیار صاحبان فروشگاه‌ها یا مراکز خدماتی قرار می‌دهند باید دقت داشته باشند، هر لحظه امکان سو استفاده از این اطلاعات وجود خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز