خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان شیراز:

ادارات معرفی افتخارات دوران دفاع مقدس را در دستور کار قرار دهند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۸۸

هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی خواهد بود که مقاومت، ایثار و شهادت فرزندان این مرز و بوم را در برابر کفر و استکبار با انجام برنامه‌های ماندگار و متنوع به نمایش بگذاریم.

ایلنا: فرماندار شهرستان شیراز بر لزوم حضور پررنگ تمامی ادارات، ارگان‌ها و سازمان‌ها در برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید کرد و از دست اندرکاران بزرگداشت هفته دفاع مقدس خواست تا معرفی و یادآوری افتخارات آن دوران و تقویت فضای معنوی جامعه را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، جواد زرین کلاه در حاشیه جلسه بسیجیان پایگاه مقاومت فرمانداری شیراز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دلاوران هشت سال دفاع مقدس گفت: بیان نکته‌ها و دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس باید از ارکان اصلی برنامه‌های بزرگداشت این هفته باشد.

وی عنوان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی خواهد بود که مقاومت، ایثار و شهادت فرزندان این مرز و بوم را در برابر کفر و استکبار با انجام برنامه‌های ماندگار و متنوع به نمایش بگذاریم.

جانشین ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شیراز عنوان کرد: ادارات و سازمان‌ها در راستای معرفی افتخارات آن دوران، تقویت فضای معنوی و اخلاقی جامعه و آشنایی با دستاوردهای حاصل از دوران دفاع مقدس و نمایش اقتدار نیروهای مسلح و خادمان ملت باید برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شود.

زرین کلاه ادامه داد: باید با بیان نرم و شفاف و با بهره‌گیری از امکانات موجود به انتقال اندوخته‌های دوران دفاع مقدس به نسل‌های جوان بپردازیم و با به تصویر کشیدن مقام شهدا و صحنه‌های بی‌بدیل هشت سال دفاع، زوایای پنهان و ناگفته‌های دفاع مقدس بیش از پیش یادآوری کنیم.

رییس شورای ادرای شهرستان شیراز با تأکید بر لزوم حفظ فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های آینده، افزود: سیر تاریخ انقلاب و دفاع مقدس، پرداختن به نقش امام راحل و رهبری در دفاع مقدس، پرداختن به نقش مردان و زنان و آحاد مردم در دفاع همه جانبه، پرداختن به نقش رسانه‌ها و تبلیغات در این دوران و معرفی الگو‌ها و اسوه‌های ایثار، شهادت، جانبازی، آزادگی و آشنایی با علل تحمیل جنگ علیه ایران باید مد نظر قرار گیرد.

زرین کلاه یکی از اهداف برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس را آگاهی دادن به جوانان برشمرد و اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس ثمرات فراوانی را برای انقلاب و کشور عزیزمان به ارمغان آورد است که ایستادگی و مقاومت در برابر تحریم‌ها و زورگویی‌ها یکی از نتایج آن است.

فرماندار شهرستان شیراز افزود: هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات رشادت و پایمردی رزمندگان اسلام و شهدای والامقامی است که با نثار جان خود از میهن، دستاورد‌ها و ارزش‌های انقلاب پاسداری کردند تا امروز کشور در آرامش و امنیت بسر ببرد.

وی در پایان تاکید کرد: ایام هفته دفاع مقدس باید به نحو باشکوه و شایسته‌ای گرامی داشته شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید یار و یاور ستاد گرامیداشت این هفته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز