خبرگزاری کار ایران

تهران میزبان ششمین نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۷۹۲

ششمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری (هوفکس 2017) با حضور 100 شرکت داخلی و خارجی از پنجم لغایت هشتم دی ماه سال جاری به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین اللملی تهران برگزار می شود.

به گزارش ایلنا،ششمین  نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری  (هوفکس 2017) با مجوز رسمی از سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاههای بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران ، توسط  شرکت پیشگامان صنعت مبلمان پرشیا برگزار خواهد شد.
 
 بر اساس این گزارش ،مهمترین هدف از برپایی این نمایشگاه فراهم کردن بستری جهت ارتقاء سطح کمی وکیفی طراحی، تولید، فروش و صادرات تولیدات ومحصولات ایرانی است.
 
این نمایشگاه در فضایی به وسعت 18000 متر مربع در حالی آغاز به کار می کند که حدود  100 شرکت  داخلی و خارجی از کشور های چین،تایوان،ایتالیا وسایر کشورها آخرین توانمندی خود را در معرض  نمایش گذاشته وعلاوه بر حضور پر رنگ  در نمایشگاه  با یکدیگر به رقابتی سالم می پردازند.
 
همچنین  در این نمایشگاه  از  هیات های تجاری کشور های  ترکیه- آذربایجان- ارمنستان- عراق- قطر-  عمان- پاکستان –امارات- افغانستان-روسیه و....جهت  بازدید از نمایشگاه دعوت شده  است  و امید می رود به امضاء تفاهم ‌نامه‌های همکاری والبته اجرائی منجر شود.
 
این گزارش همچنین می افزاید: اولویت های برگزاری نمایشگاه حمایت از تولید مبلمان  اداری در داخل کشور با رویکرد صادراتی است و کالا هایی  چون صندلی اداری و آمفی تئاتر،میز،کتابخانه،فایل- تجهیزات و لوازم تکمیلی اداری-مبلمان و دکوراسیون اداری-پارتیشن و کانتر و.......ارائه می گردد.                
نو آوری در عرصه تولید یا خدمات،گرید بندی محصولات،برگزاری مسابقه ارزیابی محصولات برتر،نظرسنجی وبرگزاری اولین دوره مسابقه صادراتی ایران‌از دیگر برنامه های این دوره نمایشگاه خواهد بود.                                                                                                                                              

گفتنی است : ششمین  نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری  (هوفکس 2017)     از پنجم لغایت هشتم  دی ماه   سال جاری به مدت 4 روز در  محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود و طی این مدت هر روز از ساعت 9 صبح الی 17 پذیرای حضور علاقمندان خواهد بود

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز