خبرگزاری کار ایران

گردهمآیی بزرگ صنعتگران معدن و صنایع معدنی در تهران

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۵۹۵

صنعتگران معدن و صنایع معدنی از ایران و دیگر کشورهای مختلف جهان از 15 تا 18 آبان ماه دردوازدهمین نمایشگاهبین المللی معدن،صنایع معدنی،ماشین آلات،تجهیزات وصنایع وابسته تهران (ایران کانمین 2016)گردهم می آیند و ضمن ارائه جدیدترین تولیدات خود، با آخرین پیشرفت ها و یافته های علمی این حوزه آشنا می شوند.

به گزارش ایلنا؛ دوازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن وصنایع معدنی:این نمایشگاه امسال با استقبال چشمگیر شرکت های خارجی مواجه شده بطوری که در این نمایشگاه تعداد شرکت های خارجی حاضر در نمایشگاه از تعداد شرکت های داخلی بیشتر شده است.

در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی تهران 130شرکت و واحد تولیدی داخلی و198 شرکت خارجی، جدید ترین و نوین ترین تولیدات و صنایع معدنی خود را در فضائی بالغ بر 15 هزار متر مربع ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

استقبال شرکت های خارجی از دوازدهمین نمایشگاه بینا لمللی معدن،صنایع معدنی،ماشین  آلات،تجهیزات وصنایع وابسته تهران (ایران کانمین 2016)  نسبت به سال گذشته بسیار بیشتر است بطوری که از نظر فضایتحت پوشش 50 درصد و از نظر تعداد شرکت ها 89 درصد افزایش نشان می دهد.

در این نمایشگاه شرکت کنندگان خارجی از 13 کشور خارجی اسپانیا،اطریش،امارات متحده عربی، ایتالیا، آلمان، ترکیه، چین، روسیه، فنلاند، کره جنوبی،لهستان، هلند و هند حضور داشته و انواع تجهیزات، دستگاه­ها و صنایع مرتبط با معدن را به نمایش می گذارند.

اهمیت نمایشگاه معدن و صنایع معدنی تهران موجب شده است تا کشورهای آلمان، چین،کرهجنوبیوفنلاندبصورت پاویونیا گروهیدرنمایشگاهحضور یابند.

در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی ایران؛انواع صنایع و تجهیزات معادنزیر زمینی وروباز، دستگاه­ها ،تجهیزات وماشین آلات خاکبرداری، ماشین آلات مشترک راهسازی ومعدنی،تجهیزات وماشین آلات حفرونگهداری تونل،انواع ماشین آلات وتجهیزات حفاری،تجهیزات مربوط به انتقال وجابجائی موادمعدنی،ماشین  آلات وتجهیزات اکتشاف معادن،تجهیزات وابسته به ذوب واستحصال فلزات، سنگهای ساختمانی وتزئینی،ماشین آلات،تجهیزات وابزاربرش وفرآوری سنگ تزئینی،سنگهای قیمتی وگرانبها، معدن ومحیطزیست،سیستمهای تهویه معادن،تکنولوژیهای نوین درصنعت معدن،مواد منفجره وتجهیزات انفجار،تجهیزات تامین برق وروشنائی معادن، تجهیزات، تخلیه وآبرسان ی معادن زیرزمینی، فرصتهای سرمایه گذاری دربخش معدن و حمل و نقل حوزه معدن، ارائه و به نمایش عموم گذاشته می شود.

 ارائه پتانسیل های موجود و توانمندی­های­ کشورمان توسط دست اندرکاران، ایجاد فرصت جهت جذب سرمایه گذاران  داخلی و خارجی در بخش صنعت، نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی، صنعتی کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه در زمینه های موضوعی نمایشگاه، فراهم آوردن بستر مناسب جهت انتقال بیشتر فناوریهای روز به کشورمان و ایجادارتباط‌های تجاری جدید و تقویت روابط قبلی مهترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی(ایران کان مین 2016)از 15 تا 18آبان ماه هر روز از ساعت 9 تا 17در محل دائمی نمایشگاه­های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز