خبرگزاری کار ایران

در آئین تجلیل از منتخبین کشوری و استانی در حوزه استاندارد و برای سومین بار

مدیر کیفیت ذوب آهن اصفهان مدیر نمونه کیفیت استان شد

asdasd
کد خبر : ۴۲۱۲۶۵

عباس عباس زاده مدیر کیفیت ذوب آهن اصفهان در آئین تجلیل از منتخبین کشوری و استانی در حوزه استاندارد برای سومین بار به عنوان مسئول نمونه کنترل کیفیت استانی مورد تجلیل قرار گرفت .

به گزارش ایلنا به نقل از پرتال ذوب آهن اصفهان ،این آیین بمناسبت روز جهانی استاندارد با حضور دکتر زرگر پور استاندار اصفهان ، غلام حسین شفیعی مدیر کل استاندارد استان و تنی چند از دیگر مسئولین نگین 28 مهر ماه برگزار گردید .

مدیر کیفیت شرکت در حاشیه این آیین به خبرنگار ما گفت : طبق سنوات هر ساله در روز استاندارد ، سازمان ملی استاندارد کشور از واحد ها و مسئولین نمونه کنترل کیفیت قدر دانی می کند و ذوب آهن اصفهان نیز با توجه کیفیت محصولات خود از جمله تجلیل شدگان بود .

وی خاطر نشان ساخت : این سومین بار است که به عنوان مسئول نمونه کنترل کیفی توسط سازمان ملی استاندارد انتخاب شدم و این نتیجه تلاش و کوشش شبانه روز ی تمامی کارکنان و به ویژه تلاشگران کنترل کیفیت است که در حفظ و تثبیت کیفیت محصولات تلاش می نمایند و صادرات به کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس نیز نشان از مرغوبیت محصولات شرکت دارد.

مدیر کیفیت گفت : با پیاده سازی مدیریت سیستم انرژی در سطح شرکت امید است گواهینامه مربوطه را دریافت و در سال آینده واحد نمونه کشوری در استاندارد شویم .

دکتر زرگر پور استاندار استان اصفهان  طی سخنانی در این آئین گفت : امسال روز جهانی استاندارد به جهت اهتمام به شعار اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل از اهمیت ویژه ای برخوردار است  چرا که برای جامه عمل پوشاندن به این موضوع ، استاندارد و عمل به آن می تواند بسیار حائز اهمیت باشد .

وی افزود : برای تبدیل کردن تهدیدات به فرصت ها و کاهش آسیب پذیری باید به این مقوله توجه ویژه ای داشت زیرا استاندارد رابطه تنگانگی با کیفیت تولید و صادرات دارد و می تواند نقش عمده ای در رضایت مشتریان داشته باشد و توجه اساسی به این موضوع رسالت جدید سازمان ملی استاندارد می باشد .

دکتر زرگر پور گفت : با ایجاد فضای مناسب تولید و ارتقاء سطح کیفی محصولات می توان از هدر رفت منابع جلوگیری کرد تا محصولات با کیفیت مناسبی به دست مصرف کننده برسد و با این امر است که می توان از خروج ارز جلوگیری نمود و از صنعت و تولید حمایت و اشتغال ایجاد کرد که این وظیفه بر دوش سازمان ملی استاندارد است .

استاندار استان اصفهان اهمیت برخورداری از نشان استاندارد در محصولات تولیدی را رمز بقای تولید دانست و گفت  : تولید کنندگان نیز باید توجه داشته باشند که با ارتقاء کیفی محصولات خود نه تنها مشتری مداری را رعایت می کنند بلکه به حفظ سلامت جامعه کمک شایانی می نمایند .

غلام حسین شفیعی مدیر کل استاندارد استان اصفهان با اشاره به اینکه شعار سال استاندارد جهانی ، استاندارد ها اعتماد ساز هستند گفت : با جلوگیری از ورود کالای قاچاق می توان خسارت های زیادی که به تولید کننده وارد شده جبران کرد و محصول مورد تائید و استاندارد را به دست مصرف کننده رساند . وی افزود : علی رغم تلاشهای فراوان نتوانستیم اعتماد به علامت استاندارد را کامل و جامع توسط مصرف کننده جلب نماییم و این ضعف ها در ارائه برخی خدمات از جمله خدمات پس از فروش می باشد .

مدیر کل استاندارد استان اصفهان گفت : ضعف دستگاه های اجرای در برخورد با متخلف و بازدارنده نبودن برخی قوانین باعث ترغیب تولید کنندگان محصولات بی کیفیت و عدم اطمینان مشتریان به تمامی محصولات ساخت داخل شده است . وی تشویق واحدهای نمونه و اعطای برخی تسهیلات را به تولید کنندگان نمونه داخلی را بسیار موثر دانست گفت : با شایسته سالاری و حمایت از تولید کننده محصولات با کیفیت هم می توان مصرف کننده ها راضی نگاه داشت و هم اقتصاد مقاومتی را اجرا کرد .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز