خبرگزاری کار ایران

برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی دریایی ایران با شعار(دریا محور توسعه در اقتصاد مقاوتی)

asdasd
کد خبر : ۳۸۶۸۲۴

چهارمین نمایشگاه بین المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران با شعار{دریا محور توسعه و تحقق اقتصاد مقاومتی} و با حضور واحد های مختلف تولیدی و صنعتی، وزارتخانه ها ،سازمان ها و شرکت های مختلف داخلی و خارجی در تهران برگزار می شود.

به گزارش ایلنا؛چهارمین نمایشگاه بین المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه  که از سوی دبیرخانه هماهنگی ارگانهای دریایی کشور برگزار می شود،ده ها شرکت داخلی  و خارجی از کشورهای مختلف اروپائی،آسیائی و کشورهای حوزه دریای خزر؛ جدیدترین دستاوردها، تولیدات و خدمات خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.

در چهارمین نمایشگاه بین المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران انواع توانمندی ها و دستاوردهای حمل و نقل دریایی، صنایع کشتی سازی، صنایع فراساحل نفت و گاز، خدمات دریایی و بندری، ساخت، تجهیز و توسعه بنادر، امور نظامی و دفاعی، اقیانوس شناسی و هواشناسی، الکترونیک و مخابرات، حقوق دریایی، موسسات رده بندی، بیمه و موسسات اعتباری ،نقشه برداری و هیدروگرافی، تجسس و نجات دریایی،محیط زیست دریایی ،گردشگری و تفریحات دریایی ،مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، انجمن ها و اتحادیه های و دانشگاهها و مراکز عالی آموزشی و علوم وفنون دریایی به نمایش گذاشته می شود.

برگزاری کنفرانس بین المللی فرصت های سرمایه گذاری دریایی ایران با حضور سرمایه گذاران خارجی از کشورهای اروپایی، برگزاری همایش رایزنان اقتصادی سفارتخانه های کشورهای خارجی مستقر در ایران و انعقاد موافقت نامه ها و تفاهمنامه های تجاری بازرگانی در زمینه توسعه همکاری های بین المللی، برخی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

چهارمین نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران همزمان با روز جهانی دریانوردی و از تاریخ 3 تا 5 مهرماه در محل شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره)  تهران برگزار خواهد شد.

ترویج، اشاعه وگسترش فرهنگ دریا محور،معرفی دستاوردهای علمی، پژوهشی و تکنولوژی صنعت دریایی و دریانوردی کشور، ارتقاء سطح همکاری های علمی و تجاری با کشورهای جهان با حضور شرکت هاو هیئت های تجاری بازرگانی خارجی، اشتغال آفرینی و توسعه صادراتو معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه های دریایی کشور؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

مدیر اجرایی این نمایشگاه گفت: آینده نگری صنعت دریایی و دریانوردی کشور، ترویج فرهنگ دریا محور و جذب سرمایه گذاران خارجی همراه با تکنولوژی نوین دریایی با حفظ توانمندیهای داخلی و تاکید بومی کردن صنعت دریایی کشور از دیگر اهداف نمایشگاه چهارم است.

غلامرضا رضائیان خاطر نشان کرد:برنامه های اجرایی چهارمین نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران در راستای تحقق اقتصاد ملی، سیاست های اقتصاد مقاوتی،برنامه ششم توسعه کشور و چشم انداز ایران اسلامی در افق 1404 و نقش راهبردی و مهم صنعت دریایی و دریانوردی در این عرصه ها، تدوین شدهاست.

وی با بیان اینکه نمایشگاه چهارم از لحاظ زمانی از حساسیت و اهمیت ویژه ای برخوردار است،گفت: درپی دیپلماسی فعال دولت یازدهم فضای جدیدی در تعامل بیشتر با حوزه های مختلف دریایی  با کشورهای جهان کشوده شده است واین نمایشگاه میتواند آزمون جدی به جهت ارائه دستاوردها و توان دریایی جمهوری اسلامی ایران باشد

غلامرضا رضائیان در خصوص حضور شرکت ها و هیئت های تجاری در نمایشگاه چهارم گفت: با شرکتهای برگزار کننده نمایشگاههای بین المللی جهانی ، سازمان انجمن های کشتی داران اتاق اسلامی، انجمن بین المللی بنادر ( IAPH) و انجمن کشتی سازان هند در خصوص مشارکت شرکت های خارجی در نمایشگاه توافقات بعمل آمده است

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه به پایگاه اینترنتی www.iranseaexpo.comمراجعه کنند و یا شماره تلفن های 9-22893008 دبیرخانه اجرایی نمایشگاه تماس حاصل نمایند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز