خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی؛

ارج از 3 سال پیش تعطیل شده است

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۴۷۰

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی ضعف مدیریتی و فرسودگی ماشین آلات کارخانه ارج را علت تعطیلی آن بیان کرد و گفت: حدود سه سال است که این کارخانه تعطیل است و در این اواخر برای دیگران تولید می کرد و برند ارج در بازار وجود نداشت.

به گزارش ایلنا؛ محمد طحان پور در بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما گفت: کاش کسانی که دلشان برای تعطیلی این کارخانه سوخت و درباره آن فضا سازی کردند محصولات ارج را می خریدند.

وی اضافه کرد: حدود سه سال است که این کارخانه تعطیل است و در این اواخر برای دیگران تولید می کرد و برند ارج در بازار وجود نداشت.

طحان پور افزود: کارخانه هایی که در اختیار بانک است این مشکل را دارند و کارخانه ارج باید به بخش خصوصی واگذار می شد نه به خصولتی.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: کارخانه ای که مدیر آن در 20 سال پیش 120 میلیون تومان اختلاس و کارخانه را فلج کرد توان رقابت با بازار را ندارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی افزود: کارخانه های مشابه کارخانه ارج اکنون سالانه 70 هزار کولر تولید می کنند اما کارخانه ارج فقط 5 هزار کولر تولید می کند.

طحان پور با بیان اینکه می گویند در انبار این کارخانه کالا وجود دارد گفت: اکنون بخاری به درد کسی نمی خورد و رسانه ها باید از خط تولید و حال و روز کارگران گزارش تهیه کنند.

وی افزود: در سه راه امین حضور که هزار و 500 واحد صنفی لوازم خانگی وجود دارد یک یخچال یا لباسشویی ارج نیست.

فرهاد حنیفی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی نیز در این بخش خبری گفت: روند تولید کارخانه ارج در مقایسه با سه سال پیش افزایشی است.

وی افزود: کارخانه ارج در سال 94 ،‌ 18 هزار کولر ، یخچال و بخاری تولید کرده است که این رقم در سال پیش از آن 15 هزار دستگاه بود .

حنیفی گفت:‌ تولید دو سال گذشته این کارخانه برابر با تولید 8 سال پیش آن است.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی افزود: 6 هزار دستگاه از محصولات ارج در انبار این کارخانه وجود دارد که قابل فروش است.

وی گفت: هیچ کدام از ماشین آلات کارخانه ارج فروخته نشده اما فرسوده است .

حنیفی افزود: مردم باید برای سرپا ماندن این کارخانه محصولات ارج را بخرند.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی گفت: کارخانه ارج اکنون با ظرفیت کمتر از 40 درصد کار می کنند و این سرنوشت بیش از 70 درصد شرکت هایی است که در اختیار بانک ملی بوده اما واگذار شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز