خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک دکتر جمالی به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۱۱۳

ایلنا: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت علی(ع) و روز پدر، طی پیامی به تمامی پدران متعهد و پرتلاش ایران زمین تبریک گفت.

متن پیام دکتر مهدی جمالی به شرح زیر است:

 

با‌سمه تعالی

فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) فرصتی را به ما داده تا ضمن یادآوری فضایل و کرامات آن ابرمرد تاریخ، یادی کنیم از زحمات و دلسوزی‌های پدران عزیزمان؛ مردانی که در تمام دوران حیات خود همواره موفقیت و آینده روشن فرزندان عزیزشان را در تلاش و مجاهدت جستجو کرده و برای دیدن آرامش و خوشبختی فرزندانشان، خود را فدا می‌کنند.

امام علی(ع) مظهر مردانگی و پدر نمونه تاریخ است که فرزندان پاک و مطهرش بهترین بندگان خدا روی زمین هستند، بی‌شک ایشان الگویی کامل از انسانیت برای تمامی دوران‌ها است و همه ما باید تلاش کنیم سیره اخلاقی و عملی ایشان را چراغ راه خود سازیم.

روز پدر، فرصتی است تا قدردان زحمات پدران خود باشیم و یاد تمامی پدران سفرکرده را گرامی بداریم و برای آنانی که از نور وجودشان و سایه پرصلابتشان بهره‌مندیم آرزوی سلامتی کنیم.

اینجانب فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت علی(ع) و روز پدر را به همه پدران سخت‌کوش و متعهد ایرانی به خصوص همکارانم  در گروه خودروسازی سایپا تبریک گفته و امیدوارم در صحت و سلامت در کنار خانواده و فرزندان، شاهد روزهایی سرشار از برکت و موفقیت برای ایران عزیز باشید.

 

                                                                                                                           مهدی جمالی

                                                                                                           مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز