خبرگزاری کار ایران

محمد شریعتمداری:

بهره برداری از طرح فولاد سازی چهارمحال و بختیاری نقش مهمی در ایجاد اشتغال منطقه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۷۳۱

طرح فولاد سازی چهارمحال و بختیاری یکی از بزرگترین طرح های این استان بوده است که به دلایل فنی چند سالی این پروژه خوابیده بود و با همت سازمان صنعت و معدن و تجارت از سال ۹۳ شروع به فعالیت کرد که چناچه اگر مشکل اعتباری ان حل شود می توان این پروژه هرچه سریعتر به بهره برداری برسد و اشتغال قابل توجه ای در منطقه را ایجاد کند.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: بهره برداری ازطرح فولاد سازی چهارمحال و بختیاری نقش مهمی در ایجاد اشتغال منطقه دارد.

به گزارش ایلنا، محمد شریعتمداری بعد از ظهر سه شنبه در جریان بازدید از پروژه کارخانه فولاد یکی میلیون تنی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: شروع برنامه توسعه استان چهارمحال و بختیاری از دولت تدبیر و امید بوده است و پروژه های گوناگونی در استان چهارمحال و بختیاری آماده اجرا است که این پروژه ها نقش قابل توجه ای در ایجاد اشتغال دارند.

وی افزود: چنانچه این پروژه ها تکمیل شوند عقب ماندگی این استان جبران می شود.

وی اذعان داشت: طرح فولاد سازی چهارمحال و بختیاری یکی از بزرگترین طرح های این استان بوده است که به دلایل فنی چند سالی این پروژه خوابیده بود و با همت سازمان صنعت و معدن و تجارت از سال ۹۳ شروع به فعالیت کرد که چناچه اگر مشکل اعتباری ان حل شود می توان این پروژه هرچه سریعتر به بهره برداری برسد و اشتغال قابل توجه ای در منطقه را ایجاد کند.

معاون اجرایی رئیس جمهور بیان داشت: این منطقه استعداد مناسب را برای توسعه دارد و زمینه برای ایجاد پروژه های دیگری برای توسعه استان وجود دارد.

شریعتمداری بیان داشت: ۲۵ درصد صنعت استان طبق گزارشهای اعلامی تعطیل شده است که لازم است مسئولان تمام تلاش خود را برای فعال کردن صنعت تعطیل شده بکنند.

وی عنوان کرد: تمام تلاش ما حمایت از تولیدات داخلی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز